Od 8 listopada supermarket Intermarché w Nowej Soli otwarty jest w nowym koncepcie o nazwie Power. Co go wyróżnia?
W odpowiedzi na potrzeby klientów, Grupa Muszkieterów, zarządzająca Intermarché, modernizuje sklepy działające w ramach sieci. Jak informuje sieć, celem tych działań jest uatrakcyjnienie procesu zakupowego.
Koncept "Power"
Nowy koncept głównie charakteryzuje się poszerzoną ofertą produktów świeżych, bio, fit i dań gotowych. Układ sklepu jest bardziej inuicyjny a ścieżka przeprowadzenia klienta bardziej atrakcyjna. Zmiany w funkcjonowaniu sklepu wiążą się również z wprowadzoną w 2019 roku nową platformą marki Intermarché. Zapoczątkowała ją kampania, której hasło przewodnie brzmi „Świeżo, tanio, z optymizmem”.
Celem sieci jest wdrożenie nowego konceptu we wszystkich supermarketach Intermarché.
Zmiany w Nowej Soli
Jak informuje Intermarché, w supermarkecie w Nowej Soli zmieniono układ – strefę świeżego ryneczku umieszczono przy wejściu do sklepu. Zaplanowano także specjalne miejsce na kulinarne inspiracje, ofertę promocyjną i sezonową, co ułatwia sprawne odnajdywanie potrzebnych artykułów. Oszczędność czasu możliwa jest również dzięki samoobsługowej krajalnicy do pieczywa oraz sprzedaży części produktów, np. wędlin, mięs czy serów, na dwa sposoby: tradycyjnie oraz w formie gotowych, świeżo zapakowanych w próżniowe woreczki porcji. Na uwagę zasługuje także poszerzona oferta artykułów ekologicznych, bio, fit oraz dań gotowych. Koncept Power to również nowy wizerunek – odświeżono szatę graficzną wnętrza, aby była ona jeszcze atrakcyjniejsza dla klientów.
Co ciekawe, poza zmianą konceptu sklepu, właściciele poszczególnych placówek mogą rozwijać się także poprzez inne usługi – np. otwarcie stacji paliw czy wprowadzanie rozwiązań z zakresu e-commerce (Intermarché Drive). Decydując się na takie rozwiązania, właściciele placówek mogą liczyć na pełne wsparcie centrali Grupy Muszkieterów.