W listopadzie br., za pośrednictwem kampanii digitalowej, marka Barilla promuje sos pesto. Produktem, na którym skupia się odświeżona komunikacja jest wariant Pesto alla Genovese. W stworzonym na potrzeby kampanii wideo podkreślana jest włoskość oraz wysoka jakość sosu.
Pesto alla Genovese to połączenie smaku i zapachu liści bazylii z domowym aromatem sera Parmigiano Reggiano, dzięki którym możliwe jest nadanie daniom charakteru kuchni włoskiej. Właściwości te odzwierciedla wideo, będące częścią listopadowej kampanii digitalowej marki Barilla.
Odświeżona komunikacja pesto skupia się na wariancie Genovese, jednak w ofercie Barilla znajdują się też inne smaki pesto, takie jak: Rosso, Calabrese i Pomodoro Secchi. Dedykując im kampanię, marka pragnie przypomnieć konsumentom, że z pesto od Barilla możliwe jest szybkie i łatwe przygotowanie pysznego, prawdziwie włoskiego obiadu.
Wideo kampanii dostępne pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=9VWENitc4qc&list=PLOnt2obSsY6dVnPTZph3tlKVPWOcRHEMF&index=1