ALDI rozpoczęło właśnie współpracę z Sodexo, liderem rynku świadczeń pozapłacowych. Dzięki temu we wszystkich sklepach sieci klienci będą mogli zapłacić za zakupy Kartami i Kuponami Podarunkowymi, Premiowymi, Żywieniowymi, Lunch Pass oraz kartami na posiłek profilaktyczny.
Maciej Borzęcki, Dyrektor Obszaru Usług Wspólnych ALDI w Polsce, przyznaje, że w ten sposób firma chce wyrazić swoje zaangażowanie na rzecz podnoszenia komfortu zakupów, jaki chce zapewnić każdemu z klientów.
Sodexo Benefits and Rewards Services Polska to ekspert w budowaniu lojalności w biznesie i lider rynku świadczeń pozapłacowych. Z rozwiązań firmy korzysta 50 tysięcy klientów i ponad 4 miliony użytkowników, a kartami przedpłaconymi wydanymi przez Sodexo wykonywanych jest nawet pół miliona transakcji tygodniowo.
Zarówno marka Sodexo, jak i ALDI stawiają na takie wartości w biznesie jak zero waste oraz propagują wśród swoich klientów dbałość o zdrowie i zbilansowane odżywianie. Ta współpraca z pewnością przyniesie korzyści klientom obu marek, którzy będą mogli liczyć na tańsze zakupy, atrakcyjne promocje oraz limitowane oferty specjalne.