W przedświątecznej sprzedaży w sklepie stacjonarnym pomóc mogą odpowiednie displaye. Właściwa ekspozycja produktów zwiększa ich sprzedaż.
Jak podaje DS Smith, 52 proc. konsumentów, pomimo pandemii, wciąż woli robić zakupy stacjonarnie. Najczęściej kupowanymi produktami są: kosmetyki, perfumy, dobra luksusowe, produkty do domu oraz żywność i napoje. W ostatniej z wymienionych kategorii mamy do czynienia z największym odsetkiem kupujących w tradycyjny sposób. 83 proc. konsumentów decyduje się na zakupy spożywcze w sklepach stacjonarnych.
Wyróżnij produkt
Oprócz ozdabiania wejścia do placówki czy poszczególnych kategorii w świąteczne akcenty, w zwiększeniu sprzedaży mogą również pomóc materiały POS. Najczęściej są to woblery, ekspozytory, standy, hangery i displaye.
Jeśli chodzi o display'e to warto zobaczyć ofertę firmy DS Smith. Ostatnia współpraca z Intersnack Polska, producentem słonych przekąsek, orzechów i masła orzechowego, który szukał rozwiązania wspierającego sprzedaż zaowocowała stworzeniem display'u w kształcie kociołka pełnego prażonych chipsów.
Jak czytamy w komunikacie prasowym DS Smith, topper z nadrukiem offsetowym sprawił, że produkt był wyraźnie i apetycznie eksponowany. Pomimo swojej wielkości displaye były bardzo łatwe w złożeniu i lekkie dzięki zastosowaniu tektury. Spakowany display zajmował niewiele miejsca, można go było łatwo spakować i w większej ilości przewieźć w bagażniku samochodu osobowego.
Zalety display'ów
Niestandardowe kształty display'ów przyciągają uwagę klientów oraz wprawiają w odpowiedni nastrój. Display wyposażony w ozdoby świąteczne może nasunąć miłe wspomnienia, a w takiej atmosferze znacznie łatwiej nam podjać decyzję zakupową.
Jak podaje DS Smith, projektowane są displaye w kształcie choinek, ozdób świątecznych czy prezentów. Słowem takie, które przekonają klientów, że ich produkt nieodłącznie kojarzy się ze świętami. Teatralizacje często są przygotowywane z tradycyjnego standu i dodatkowych topperów i ścianek.
Producent displayów dodaje, że wszystkie produkty DS Smith są łatwe w złożeniu i nie zabierają dużo miejsca, dzięki czemu firmy minimalizują liczbę przejazdów, a co za tym idzie, emisję niepotrzebnego dwutlenku węgla. Displaye są projektowane tak, aby mogły być wielokrotnie użyte. Jest to możliwe dzięki wymiennym częściom lub dwustronnemu zadrukowaniu toppera w dwóch wersjach językowych.
źródło: informacja prasowa