Allegro wprowadza nowy kanał kontaktu – połączenie w języku migowym

Allegro wprowadza nowy kanał kontaktu – połączenie w języku migowym

Allegro stawia na dostępność zakupów online dla wszystkich. Firma wprowadza kolejną innowację – nowy kanał kontaktu dla osób głuchych, który pozwoli na konsultację online przy udziale tłumacza polskiego języka migowego. To element realizacji Strategii Zrównoważonego Rozwoju, w której firma zobowiązuje się do pozytywnej transformacji cyfrowej i integracji.

Aby skorzystać z usługi Tłumacza Migam, wystarczy wybrać odpowiedni kafelek w formularzu kontaktowym lub – w przypadku One Box by Allegro zeskanować QR kod który znajduje się pod ekranem automatu. Klienci mogą także połączyć się bezpośrednio korzystając ze strony https://allegro.pl/zobacz/jezyk-migowy. Allegro dba o to, aby proces zakupowy był intuicyjny i komfortowy oraz zapewniał  wysoką jakość obsługi. Dotyczy to w szczególny sposób grup konsumentów zagrożonych wykluczeniem, dla których platforma przygotowuje rozwiązania szyte na miarę.

Każdą innowację, która pozwala nam zwiększyć dostępność i poprawić wygodę klientów przyjmujemy z entuzjazmem. Kontakt z naszymi konsultantami przy wsparciu tłumacza polskiego języka migowego pozwoli jeszcze lepiej zadbać o klientów niesłyszących, którzy do tej pory mieli do dyspozycji kanały, takie jak e-mail czy tradycyjny czat. Wideorozmowa pozwoli na szybsze udzielenie wsparcia oraz wierzymy, że przełoży się na większą satysfakcję naszych klientów. Jednocześnie zależy nam na tym, aby zapewnić pełne techniczne wsparcie osobom, które korzystają z naszych automatów One Box by Allegro – dlatego na każdym urządzeniu obok informacji w alfabecie Braille'a znajduje się QR kod z usługą Tłumacza Migam dla osób niesłyszących.

Wojciech Feliś z zespołu Consumer Experience w Allegro

Nowy kanał kontaktu dla osób głuchych nie jest pierwszą inicjatywą platformy. Allegro przeciwdziała wykluczeniu cyfrowemu. Jednym z przykładów podjętych działań jest Infolinia Allegro dla Seniorów. Allegro dostosowało także swoją aplikację do potrzeb osób niewidomych i niedowidzących oraz prowadzi konsultacje z partnerami społecznymi, aby nowe usługi już od etapu projektu odpowiadały na różnorodne potrzeby kupujących.

 

Reklama