Do zespołu PRAVDA Sp. z o.o. dołączył Rafał Krauze. Jako doradca zarządu ds. marketingu będzie odpowiedzialny za stworzenie strategii marek należących do spółki.
Wytwórnia wódek super-premium PRAVDA Sp. z o.o. z Bielska Białej, producent marek Pravda, Stanislav oraz Drvahl, w ramach rozwoju struktur marketingowych oraz wsparcia sprzedaży, podjęła decyzję o rozpoczęciu współpracy z Rafałem Krauze. Decyzja o wspólnej współpracy podyktowana jest dynamicznym rozwojem firmy oraz ekspansji na rynku krajowym oraz rynkach zagranicznych.
PRAVDA to wódka klasy super-premium. Receptura oparta jest o staranny, tradycyjny proces produkcji. Szlachetny i dojrzały smak produktu został uzyskany dzięki zastosowaniu najwyższej jakości spirytusu neutralnego zbożowego, demineralizowanej wody źródlanej, dowożonej cysternami z ujęcia z chronionej strefy górskiej w Karpatach oraz wielokrotnej destylacji. Wszystkie marki PRAVDY są koszerne, zaś jako nieliczny producent w Polsce produkuje wódkę passover.
Rafał Krauze jest menedżerem z długoletnim doświadczeniem marketignowym. Od ponad 20 lat związany z marketingiem produktowym oraz migracją marek do digitalu. Począwszy od sieciowej agencji reklamowych EURO RSCG, poprzez polską edycję 130-letniej marki National Geographic. Założyciel i dyr. strategiczny agencji Sodova, Marketing & PR Manager fabryki gresów ceramicznych Valdi Ceramica.
Od 2013 tworzył i kierował, jako Country Manager polskim oddziałem TRND – największą w Europie agencją influencer marketing skupiającą 4 mln. społeczność konsumentów. Tworzył strategie aktywacji konsumenckich dla Cydru Lubelskiego, Winiarni Zamojskiej oraz Cin & Cin (AMBRA), Wild Wines z Piotrem Stramowskim (JNT Group) a także dla marki Stumbras (MV Poland). Nagrodzony przez National Geographic Society w Waszyngtonie w kategorii Best New Product Launch Campaign (2006) oraz przez amerykański miesięcznik New Moment w kategorii Art in Advertising, podczas Festiwalu Kreatura (2005). Członek kapituły „Złote innowacje FMCG” miesięcznika „Hurt & Detal”.