Kolporter rozpoczął ważną współpracę z GLS

Paczki dostarczane przez GLS można odebrać w jednym z 600 saloników Kolportera. Paczki dostarczane przez GLS można już odbierać w 600 salonikach Kolportera. Dzięki nawiązaniu współpracy z największym  dystrybutorem prasy w kraju klienci GLS będą mogli skorzystać z dogodnych lokalizacji punktów odbioru.

Firma zapowiada dalszy, intensywny rozwój sieci punktów odbioru. Już teraz, łącznie z salonikami Kolportera, w całej Polsce działa aż 4 tys. lokalizacji GLS Szybka Paczka/ParcelShop. W ramach międzynarodowej sieci operatora w całej Europie jest ich ponad 25 tys. 

Kolporter dysponuje siecią saloników prasowych zlokalizowanych w dogodnych i dobrze skomunikowanych lokalizacjach, zwykle w centrach miast oraz w galeriach handlowych. Punkty mają długie godziny otwarcia, dostępne są często również w weekendy.

Czas i wygoda klientów są dla nas najważniejsze. Rozpoczęcie współpracy z Kolporterem pozostaje w zgodzie z naszą strategią wyboru punktów odbioru w najlepiej skomunikowanych i najbardziej dogodnych lokalizacjach. Niebagatelne znaczenie ma też fakt, że Kolporter to rozpoznawalna marka.

Szymon Lauer, dyrektor rozwoju operacji GLS Poland

W ramach współpracy GLS z Kolporterem w salonikach można odebrać przesyłkę lub dokonać zwrotu zakupów internetowych, korzystając z wygenerowanej etykiety. Rozwój e-commerce sprawia, że coraz więcej paczek trafia do odbiorców indywidualnych, a wielu z nich korzysta z możliwości odbioru w punkcie, w wybranym przez siebie czasie.

Odbiory przesyłek w punktach stacjonarnych z roku na rok zyskują coraz większą popularność. Dlatego w salonikach Kolportera również staramy się konsekwentnie rozwijać tę usługę. Nawiązanie współpracy z GLS, jedną z największych firm kurierskich, jest z pewnością ważnym etapem w tym procesie. Jesteśmy przekonani, że dzięki temu jeszcze większa grupa naszych klientów będzie korzystała z opcji odbioru przesyłki w wybranym saloniku.

Robert Szczepaniak, dyrektor marketingu Kolportera
materiał Kolporter

Integrację technologiczną GLS i Kolporter zapewniła firma Smart Points.

Jak odbierać przesyłki GLS w punktach Kolporter?

W punktach Kolportera paczka może czekać na odbiorcę nawet przez tydzień, co dla wielu osób ma znaczenie. Przy odbiorze wystarczy podać kod PIN, otrzymywany przez odbiorcę SMS-em. Nie są do tego potrzebne żadne dodatkowe informacje ani dokumenty. To sposób bardzo praktyczny: szybki, wygodny i prosty.

W oferowanym przez nas rozwiązaniu gramy w jednym zespole z przewoźnikami i sklepami, aby jak najlepiej wyjść naprzeciw oczekiwaniom konsumentów e-commerce. Utworzona w ten sposób sieć punktów nadawczo-odbiorczych (tzw. PUDO) to swoisty pomost pomiędzy światem online i offline, dzięki któremu konsumenci zyskują możliwość wyboru lokalizacji odbioru wg swoich, często bardzo indywidualnych, kryteriów, przewoźnicy optymalizują swoje sieci dostaw, a sklepy przyciągają klientów zyskując szansę na dodatkowy przychód ze swojej podstawowej działalności.

Wojciech Kliber, członek zarządu Smart Points

źródło: informacja prasowa

Reklama