Marka SWIGO z okazji pierwszych urodzin otwiera się na sprzedaż online. W nowym sklepie internetowym będzie można nabyć funkcjonalne soki, smoothies oraz lemoniady. Marka proponuje dwie formuły zakupów: Swigo Plan oraz Swigo Box.
E-sklep opiera swoją sprzedaż internetową na gotowych zestawach. Klienci mogą wybrać gotowe plany od Swingo, w tym m.in. Sport, Energia na co dzień, Dla dzieci czy Detox i równowaga, albo skomponować swój własny zestaw. Soki dostarczane są w kartonach zapewniających temperaturę od 1 do 7°C.
Do przygotowania napojów SWIGO stosuje innowacyjną technologię HPP, popularnie zwaną paskalizacją. Pozwala ona, poza walorami smakowymi i witaminami, zachować właściwości świeżego soku aż do 60 dni. Unikalne receptury napojów podnoszą witalność, usuwają toksyny i wzmacniają odporność. Na rynku są dostępne w dziewięciu wariantach do indywidualnego wyboru.
Urodziny SWIGO upłyną pod znakiem dedykowanych konkursów skierowanych do konsumentów na kanałach social media oraz działaniach z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu przy współpracy z fundacją „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”. Krokiem milowym w rozwoju marki pozostaje natomiast oficjalne uruchomienie sklepu internetowego: www.swigo.sklep.pl.
Żywność funkcjonalna według badań
Z raportu Deloitte – „The Future of Food” – wynika, że żywność funkcjonalna zaspokaja między innymi kluczowe potrzeby dietetyczne, ma właściwości prozdrowotne, korzystnie wpływa na sen oraz zwiększa wydajność w zakresie aktywności fizycznej.
Badania wskazują na średnioroczny wzrost o 23% w obszarze sportu i regeneracji na przestrzeni ostatnich siedmiu lat. Osoby, dla których żywność funkcjonalna jest pierwszym wyborem, odnotowały również przyrost energii i czujności o 12% rok do roku. Wartość światowego rynku w 2018 roku wyniosła z kolei 161,5 mld USD z dynamiką wzrostu na poziomie 7,9% w perspektywie najbliższych czterech lat.
Źródło: informacja prasowa