Sieć SPAR uruchomiła pierwszy w Polsce format TOPS Liquor – to sklep w sklepie, gdzie sprzedawane są alkohole. Koncept TOPS! jest już dostępny w Eurospar w Poznaniu. Nowy format sklepu w sklepie to wydzielona, odrębna przestrzeń z kasami i specjalne oferty promocyjne.
TOPS! jest marką alkoholi wywodzącą się z RPA. Powodem stworzenia konceptu sklepu w sklepie było południowoafrykańskie prawo. Obecnie TOPS w SPAR to największa tego typu sieć detaliczna w RPA i krajach sąsiednich.
Nowości w markach własnych – SPAR N°1 Value
Ponadto SPAR wprowadził innowacje w markach własnych – teraz dostępna jest pełna gama produktów SPAR N°1 Value, najlepszych w swoich kategoriach po przystępnych cenach. Asortyment obejmuje około 100 indeksów – w tym karmy dla zwierząt domowych, chusteczki do użytku domowego, do rąk i dla niemowląt, czy papier toaletowy. Wzrost udziału marki własnej SPAR w sprzedaży w Polsce przekracza rokrocznie 22%, również w roku bieżącym.
SPAR w Polsce wprowadzi do oferty 70 ze 100 pozycji marki własnej SPAR N°1 Value jeszcze w tym roku. Obecnie SPAR Polska oferuje ponad 450 produktów pod własną marką, z czego 20% to produkty eksportowe – w tym wyjątkowe wina z RPA i Włoch.