Excellence, polski producent soków, syropów, napojów oraz produktów biobójczych, od początku roku osiągnął przychody w wysokości 45 mln zł – to wynik o blisko 1/3 wyższy w porównaniu do analogicznego okresu w roku 2020. Zysk netto wyniósł 2,39 mln zł i wzrósł o 2,33 mln zł. Firma w 2021 roku znacznie rozszerzyła kanały sprzedaży, co przełożyło się na skokowe zwiększenie przychodów.
W wynikach są konsolidowane dane spółki Health Medica, specjalizującej się w produkcji i sprzedaży suplementów diety – w której Excellence nabył 51% udziałów. W styczniu 2021 roku zarząd Excellence podjął decyzję o rozpoczęciu działań zmierzających do przeniesienia notowań akcji spółki z NewConnect na rynek regulowany GPW – prospekt emisyjny został już złożony w KNF.
Grupa chce być liderem w produktach konopnych w segmencie liquidów. Jak przyznaje Dariusz Polinceusz, produkty na bazie konopii są bardzo perspektywicznym rynkiem, na którym firma chce zbudować silną pozycję.
Grupa Excellence w 2021 roku zawarła 3-letnią umowe ze wszystkimi business unitami Jeronimo Martins w Europie. Umowa rozszerza obecną współpracę dotyczącą produkcji i dostaw wyrobów marki własnej sieci w Polsce o Portugalię oraz Maderę. Wartość nowego zamówienia wynosi rocznie 144.300 euro.
Excellence eksportuje swoje produkty także do Niemiec, Holandii, Czech, na Białoruś i Ukrainę, Litwę, Łotwę i do Estonii. Asortyment jest dostępny również w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych. Tradycyjne smaki od Excellence docenili także konsumenci w Kanadzie. Spółka prowadzi działania w celu pozyskania dystrybutora w Azji i na Bliskim Wschodzie.
Źródło: informacja prasowa