Lampka nocna w kształcie misia polarnego w perfumeriach Sephora

Lampka nocna w kształcie misia polarnego w perfumeriach Sephora

W perfumeriach Sephora oraz w sklepie internetowym sephora.pl można nabyć lampkę nocną w kształcie śnieżnobiałego misia polarnego. Cały dochód ze sprzedaży lampek nocnych zostanie przekazany na wsparcie programu FUN.TECH.FUTURE.

Program FUN.TECH.FUTURE. organizowany jest przez Fundację Sukces Pisany Szminką i polega na pomocy edukacyjno-zawodowej dla dziewcząt wkraczających w dorosłość. Program dedykowany jest młodym kobietom z placówek opiekuńczo-wychowawczych, rodzinnych domów dziecka i rodzin zastępczych w wieku od 18 do 21 roku życia.

Dziewczęta opuszczające pieczę zastępczą nie są świadome tego, co czeka je na współczesnym rynku pracy. Często nie wiedzą, jak napisać CV, przygotować się na rozmowę kwalifikacyjną i gdzie poszukiwać zatrudnienia. Zwłaszcza teraz, kiedy pandemia dynamicznie zmienia rzeczywistość zawodową wsparcie młodych ludzi wkraczających na rynek pracy jest niezwykle istotne. Ostatnie miesiące pokazały nam, że zapotrzebowanie na szkolenia i warsztaty wzrasta. Z tego powodu w zeszłorocznej edycji programu po raz pierwszy dodatkowo zorganizowaliśmy serię otwartych warsztatów na Instagramie w obszarze przebranżowienia i poszukiwania pracy. Każdy kto potrzebował wsparcia mógł w nich uczestniczyć i zadawać pytania naszym ekspertom. Nie byłoby to możliwe bez osobistego zaangażowania tak wielu osób oraz bez wsparcia marki Sephora.

Olga Legosz, Wiceprezeska Fundacji Sukces Pisany Szminką

To już czwarta edycja programu, którego realizacja możliwa jest dzięki zaangażowaniu klientów perfumerii.

Bardzo za to dziękujemy. Jesteśmy przekonani, że program realnie wspiera młode osoby wkraczające na rynek pracy, dając im narzędzia i wiedzę z rożnych obszarów – od budowania pewności siebie, tworzenia CV i poszukiwania pracy, po profesjonalną obsługę social mediów i podstaw programowania. W ramach I. edycji programu, zorganizowaliśmy również płatne staże w naszych perfumeriach, podczas których 5 uczestniczek programu pod okiem mentorów Sephora, zdobywało doświadczenie zawodowe w branży retail. Mamy nadzieję, że również w tym roku nasi klienci poczują magię Świąt i wraz z nami, kupując produkt charytatywny, wesprą realizację IV. edycji FUN. TECH. FUTURE.

Małgorzata Dzięcielewska, Dyrektor Marketingu i Asortymentu Sephora w Polsce i Czechach
Reklama