Właśnie wystartował konkurs "Namieszaj w kuchni z Ramą"

Właśnie wystartował konkurs "Namieszaj w kuchni z Ramą"
konkurs-biedronka-rama Właśnie wystartował konkurs "Namieszaj w kuchni z Ramą"

Dzisiaj rozpoczął się dwutygodniowy konkurs organizowany przez Upfield, w którym do wygrania są bony na zakupy w Biedronce oraz roboty kuchenne Thermomix. Akcja ma na celu pomoc konsumentom w zbliżającym się okresie świątecznym. Pierwszy etap konkursu organizowany jest specjalnie dla klientów sieci Biedronka.

W puli nagród do wygrania jest aż 100 sztuk bonów o wartości 500 zł na zakupy w „Biedronce” oraz 5x znany i lubiany wielofunkcyjny robot kuchenny Thermomix TM 6. Aby wziąć udział w konkursie i mieć możliwość wygrania nagród należy zakupić dwie sztuki margaryny Rama w wybranym sklepie sieci Biedronka. Należy zachować paragon i odpowiedzieć na proste pytanie, wypełniając formularz na stronie konkursu.

Wiele raportów marketingowych wskazuje, iż proste i krótkie konkursy to najbardziej angażujące akcje promocyjne dla konsumentów. W czasie podwyżek cen i w okresie przygotowywania się do Świąt, 500zł na zakupy spożywcze lub wielofunkcyjny robot kuchenny Thermomix TM 6 to idealne wygrane. Nagrody w konkursie mogą być spełnieniem marzeń wielu gospodyń domowych jak i finansowym wsparciem.

Anna Heimberger, Head of trade marketing w Upfield

Margaryna Rama przeszła w ostatnim czasie duży relaunch. Zmieniony został skład produktu, opakowanie oraz ulepszony został smak tej znanej w Polsce margaryny. 100% naturalne składniki to oczekiwania obecnych konsumentów. Składniki margaryny Rama wszystkie pochodzą z natury i są pochodzenia roślinnego. Rama wyróżnia się znakomitym smakiem a dodatkowo wszechstronnością zastosowania w kuchni - sprawdza się zarówno do smarowania pieczywa, ​w gotowaniu, smażeniu, a nawet pieczeniu ciast!

Na potrzeby konkursu została stworzona dedykowana strona internetowa www.kuchniaRamy.pl, na której konsumenci mogą zapoznać się szczegółowo z zasadami i regulaminem konkursu.

 

Konkurs „Namieszaj w kuchni z Ramą” trwa od 15.11 do 30.11.2021 r. Organizatorem jest Albedo Marketing Sp. z o.o. działający na rzecz UPFIELD POLSKA Sp. z o.o. Za komunikację odpowiada dział marketingu Upfield. Promocja konkursu wspierana jest komunikacja w gazetkach promocyjnych oraz kampanią online w social mediach.

Reklama