Wydanie listopadowe miesięcznika HURT & DETAL jest już dostępne online

Wydanie listopadowe miesięcznika HURT & DETAL jest już dostępne online

Hurt & Detal, to ukazujący się od 2006 roku miesięcznik prasy handlowej, poruszający tematykę handlu oraz produktów rynku FMCG. Czasopismo ukazuje się w nakładzie 70 000 egz. i co miesiąc jest dostarczane do sklepów detalicznych o profilu spożywczo-przemysłowym, drogerii, sklepów monopolowych oraz do placówek handlu hurtowego na terenie całej Polski.

Wydanie listopadowe Ogólnopolskiego Miesięcznika HURT & DETAL jest już dostępne online poprzez platformę Issuu.

 

Drodzy Czytelnicy,

Zmienność jesiennej pogody niejako odpowiada ewolucjom jakie obecnie dotykają polską gospodarkę. Echem w branży odbiło się między innymi zaostrzenie przepisów dotyczących handlu w niedzielę. Już niedługo w życie wejdą regulacje, które uniemożliwią sklepom prowadzącym usługi pocztowe sprzedaż w ostatnim dniu tygodnia.

Dotychczasowa furtka pozwalająca na omijanie zakazu zostanie uchylona wyłącznie dla pojedynczych przypadków. Handel w niedziele będzie legalny tylko w placówkach, których dochód z usług pocztowych przekroczy 40% przychodu ze sprzedaży detalicznej. Gigantyczny wpływ na działalność przedsiębiorców i portfele Polaków ma także galopująca w ostatnim czasie inflacja.

Wzrost cen odczuwalny jest niemal w każdej branży, a na horyzoncie niestety nie majaczy się nawet cień szansy na poprawę. Rząd zdaje się być nieugięty w kwestii chociażby zmiany akcyzy pozwalającej na obniżenie cen paliwa, o innych działaniach już nie wspominając.

Dla naszego wydawnictwa tegoroczna jesień obfituje w rozwojowe działania. Listopadowe wydanie Hurt & Detal poświęcone jest w dużym stopniu naszemu ostatniemu wydarzeniu – Innovation Day 2021. Trzecia edycja konkursu „Złote Innowacje FMCG & Retail” wyłoniła najbardziej nowatorskie produkty i koncepty wspierające handel, jakie w ostatnim czasie pojawiły się w rynkowej przestrzeni. Uroczystą galę w Teatrze Kamienica poprzedziła konferencja – podczas wykładów i paneli dyskusyjnych eksperci omówili najważniejsze zagadnienia poświęcone innowacyjności sektora spożywczego i retail. Laureatom konkursu jeszcze raz gratulujemy, a partnerom, którzy wsparli organizację wydarzenia – dziękujemy. Relację z Innovation Day znajdziecie w niniejszym wydaniu naszego pisma, na kanale SpożywczaTV oraz na portalach hurtidetal.pl i wiadomoscispozywcze.pl.

Ostatni z wymienionych serwisów to nowość, którą z wielką dumą i przyjemnością mamy zaszczyt zaprezentować. Wiadomości Spożywcze to nowy portal informacyjny na medialnej mapie Polski. Prezentujemy w nim aktualne informacje ze świata gospodarki i nie tylko. Stawiamy na merytorykę i nieszablonowe podejście do prezentacji treści – znajdziecie w nim nie tylko eksperckie teksty informacyjne, ale też pogłębione analizy i materiały wideo, które w jeszcze bardziej atrakcyjny sposób przybliżą poruszane w nich tematy.

Oddajemy zatem w Państwa ręce najnowsze wydanie Hurt & Detal, które oprócz wątku innowacyjności, zawiera praktyczne porady na zbliżające się święta Bożego Narodzenia, opinie ekspertów z rynku alkoholowego czy niezbędne wskazówki dotyczące zatowarowania półki kosmetyczno-chemicznej w każdym sklepie. Jak zwykle przedstawiamy liczne nowości i aktualne wiadomości branżowe. A już niedługo przedstawimy odświeżoną wersję pisma – pojawią się w nim nowe działy, a także poradniki, które poprzez rzeczowe opisy i atrakcyjne grafiki ułatwią poruszanie się w przestrzeni branży spożywczej. Szczegóły zaprezentujemy już wkrótce. Tymczasem życzymy miłej lektury i owocnej sprzedaży!

Joanna Kowalska
p.o. z-ca Redaktora Naczelnego

Reklama