Szlachetna Paczka i Biedronka łączą siły
Biedronka Szlachetna Paczka i Biedronka łączą siły

Szlachetna Paczka i Biedronka kolejny raz łączą siły, by wspierać najbardziej potrzebujących. Już od 12 listopada do 24 grudnia do sklepów sieci Biedronka w całej Polsce trafią słodycze ze świątecznej linii Magnetic ze znakiem Szlachetnej Paczki i hasłem „KUPUJĄC WSPIERASZ”. Część przychodu ze sprzedaży „podwójnie dobrych prezentów” Biedronka przekaże Szlachetnej Paczce, która każdego roku dociera ze wsparciem do tysięcy najbardziej potrzebujących rodzin z całego kraju.  

Biedronka już po raz trzeci została partnerem głównym Szlachetnej Paczki. Dzięki temu każdy klient sieci Biedronka kupując słodycze ze świątecznej linii Magnetic z logo Szlachetnej Paczki, takie jak: praliny, czekoladowe figurki, cukierki, ciastka, pierniki, kalendarze adwentowe, a także nauszniki czy maskotki ze słodkościami w komplecie – wspiera najbardziej potrzebujące rodziny, dzieci, osoby samotne czy poszkodowane przez los. To do nich każdego roku dociera Szlachetna Paczka.

Biedronkę ze Szlachetną Paczką łączą wspólne wartości, które przyczyniły się do podjęcia decyzji o współpracy. W ubiegłym roku nasi klienci udowodnili, że chętnie angażują się w pomoc potrzebującym, dlatego w tegorocznym projekcie zwiększyliśmy koszyk produktów biorących udział w akcji. Cieszę się, że działając wspólnie, możemy czynić wiele dobrego w okresie świąt, które dla wszystkich mają szansę być magiczne.

Arkadiusz Mierzwa, dyrektor komunikacji i CSR sieci Biedronka

Więcej informacji i lista produktów znajduje się tutaj.

 

Źródło: informacja prasowa

 

Reklama