Klienci czekają na Black Friday. Ponad 60% skorzysta z promocji

Klienci czekają na Black Friday. Ponad 60% skorzysta z promocji

Aż 63% klientów w ciemno deklaruje, że skorzysta promocji na Black Friday lub podczas następującego po nich Cyber Monday – wynika z badania SMSAPI. W tym roku Black Friday wypada 26 listopada. Mimo spekulacji o tym, że miałby być mniej spektakularny, z uwagi na braki w zaopatrzeniu i problemy z łańcuchem dostaw, klienci przygotowują się do promocji już teraz.​

Nowe badanie zrealizowanego przez agencję BioStat dla SMSAPI pokazuje, że kampanie sprzedażowe z minionych lat przyniosły dobry efekt. Już 67,7% osób odwleka swoje plany zakupowe, aby skorzystać z przecen 26 listopada. Znaczna część kupujących znalazła interesujące ich produkty w cenie na tyle korzystnej, że do dziś pamiętają o okazjach podczas zakupowego święta. Już teraz planują wydatki, choć tegoroczne promocje nie ruszyły jeszcze na dobre.

Źródło: SMSAPI

 

Maja Wiśniewska, Marketing Manager w SMSAPI, zauważa, że Black Friday wychował nową generację konsumentów, którzy już miesiąc wcześniej przygotowują się do polowania na okazje. 

 

 

Na początku zapewne tylko sprawdzają aktualne ceny interesujących ich produktów, tak by nie paść ofiarą na legendarnego majstrowania przy rabatach. Wielu z nich przy okazji włącza różnego rodzaju powiadomienia i subskrybuje profile marek w mediach społecznościowych, aby od razu dowiedzieć się, że akcje promocyjne ruszyły. To cenna wskazówka dla sprzedawców internetowych, by umieścili na swoich stronach jak najwięcej opcji śledzenia nowości przy pomocy powiadomień.

Maja Wiśniewska, Marketing Manager w SMSAP

 

 

 

 

 

Reklama