Marka Tyskie startuje z kampanią świąteczną pod hasłem „przejdźmy na Ty ponad przedziałami”. Głównym motywem kampanii jest świąteczny pociąg Tyskiego, który wyjedzie 4 grudnia i przejedzie przez wybrane polskie miasta.
Pociąg Tyskiego pojawił się w zeszłorocznej kampanii świątecznej marki i cieszył dużym zainteresowaniem konsumentów. Teraz marka Tyskie Kompanii Piwowarskiej postanowiła przenieść go ze świata reklamy do rzeczywistości tworząc przestrzeń do rozmów. W pociągu będą mogli przejść na Ty zwycięzcy konkursu organizowanego przez markę.
Tyskie zachęca do rozmów "bez przedziałów"
Tyskie konsekwentnie zwraca uwagę Polaków na polaryzację występującą w naszym społeczeństwie, a ideą marki jest łączenie pomimo różnic. Tym razem Tyskie zbliża Polaków i motywuje do zakończenia konfliktów w pociągu, który jest symbolem nadchodzących Świąt oraz przestrzenią do zwyczajnych rozmów „bez przedziałów” – w podróży, przy barze.
W konkursie do wygrania bilety na świąteczny pociąg Tyskiego
W pociągu Tyskiego ponad przedziałami będą mogli spotkać się zwycięzcy konkursu przeprowadzonego na stronie marki. Kampanię promuje spot wyreżyserowany przez duet reżyserski Konqubinat (Karolinę Lewicką i Tomka Kapuścińskiego) za produkcję odpowiada dom produkcyjny OTO Film, a za postprodukcję studio Televisor. Za realizację kampanii online odpowiadają agencje: Gong i Huta 19 im. Joachima Fersengelda, która jest także odpowiedzialna za działania PR. Organizacją konkursu zarządza Afekt Agencja Reklamowa. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith Media.
Spot reklamowy "W Święta Przejdźmy na Ty ponad przedziałami" obejrzeć można tutaj
Źródło: informacja prasowa