Nutribullet rozpoczyna współpracę z Purella Superfoods

Nutribullet rozpoczyna współpracę z Purella Superfoods


Nutribullet (De’Longhi Group), Nr 1 w USA w kategorii nowoczesnych blenderów wybiera do współpracy Purella Superfoods, lidera naturalnej żywności funkcjonalnej superfoods w Polsce. Liderzy łączą siły i rozpoczynają współpracę partnerską. Pierwsze wspólne działania marek rozpoczynają się już od listopada. Celem jest budowanie świadomości Polek i Polaków w zakresie zdrowego odżywiania i dbania o siebie.

Marka Purella Superfoods powstała w 2016 roku i w krótkim czasie zbudowała swoją pozycję jako jednego z liderów producentów zdrowej żywności impulsowej i superfoods na rynku polskim. Za sukcesem Purella Superfods stoi autorski koncept holistycznego wykorzystania superfoods w codziennym gotowaniu. Kolejnym etapem realizacji tej idei jest współpraca z marką NutriBullet, należącą do De’Longhi Group, wiodącego producenta kompaktowych blenderów z innowacyjnym systemem ekstrakcji składników odżywczych. Obie marki łączy wspólna misja – szerzenie świadomości na temat zdrowych nawyków żywieniowych oraz dostarczanie produktów, które mają pozytywny wpływ na życie, zdrowie i samopoczucie na co dzień.     

Celem współpracy NutriBullet oraz Purella Superfoods jest chęć pokazania, że zdrowe odżywianie może być łatwe, szybkie i przyjemne. Wierzymy, że ma ono moc, aby zmienić nasze życie. Nasze produkty są komplementarne. Purella Superfoods oferuje superfoody, które są elementem zdrowej diety i wzbogacają każdy posiłek, a NutriBullet, dzięki rewolucyjnej metodzie ekstrakcji, potrafi wyodrębnić z produktów kluczowe składniki odżywcze.

Jakub Czostkiewicz, NutriBullet Brand Manager CEE

Elementem współpracy partnerskiej Purella Superfoods i NutriBullet będą działania edukacyjne. Jednym z nich będzie ogólnopolska kampania „Zdrowy Początek Roku”, której nośnikiem będzie dedykowana produkcja 4. sezonu serialu „Superfoody na co dzień” z udziałem Grzegorza Zawieruchy, znanego z programu MasterChef oraz gości, takich jak: Kinga Paruzel, Agnieszka Cegielska, Mateusz Zielonka czy Hanna Stolińska. Planowane jest także przeprowadzenie przekrojowego badania rynkowego i stworzenie raportu na temat podejścia Polek do zdrowego odżywiania. Akcja zostanie wsparta szeroką kampanią digitalową oraz działaniami z influencerami. Owocem współpracy obu marek będzie również  wspólny zestaw produktów, dzięki któremu codzienny rytuał dbania o siebie stanie się prosty i przyjemny.

Współpraca z marką NutriBullet to element długofalowej strategii Purella Superfoods na crossbrandingowe współprace produktowe i komunikacyjne z wybranymi partnerami, których podejście i wartości są spójne z naszą misją. Polacy poszukują sposobów na to, jak w zabieganym świecie zdrowo się odżywiać. Chcemy pomóc im zadbać o ich zdrowie i pokazać, że dzięki zestawom NutriBullet połączonym z superfoodami Purella, przygotowanie pełnowartościowego posiłku w formie koktajlu, jest niezwykle proste i szybkie.

Artur Gajewski, Dyrektor Marketingu oraz R&D Purella Superfoods

Działania rozpoczną się już w listopadzie 2021 roku i planowane są na cały rok 2022.
 

Reklama