Nutribullet (De’Longhi Group), Nr 1 w USA w kategorii nowoczesnych blenderów wybiera do współpracy Purella Superfoods, lidera naturalnej żywności funkcjonalnej superfoods w Polsce. Liderzy łączą siły i rozpoczynają współpracę partnerską. Pierwsze wspólne działania marek rozpoczynają się już od listopada. Celem jest budowanie świadomości Polek i Polaków w zakresie zdrowego odżywiania i dbania o siebie.
Marka Purella Superfoods powstała w 2016 roku i w krótkim czasie zbudowała swoją pozycję jako jednego z liderów producentów zdrowej żywności impulsowej i superfoods na rynku polskim. Za sukcesem Purella Superfods stoi autorski koncept holistycznego wykorzystania superfoods w codziennym gotowaniu. Kolejnym etapem realizacji tej idei jest współpraca z marką NutriBullet, należącą do De’Longhi Group, wiodącego producenta kompaktowych blenderów z innowacyjnym systemem ekstrakcji składników odżywczych. Obie marki łączy wspólna misja – szerzenie świadomości na temat zdrowych nawyków żywieniowych oraz dostarczanie produktów, które mają pozytywny wpływ na życie, zdrowie i samopoczucie na co dzień.
Elementem współpracy partnerskiej Purella Superfoods i NutriBullet będą działania edukacyjne. Jednym z nich będzie ogólnopolska kampania „Zdrowy Początek Roku”, której nośnikiem będzie dedykowana produkcja 4. sezonu serialu „Superfoody na co dzień” z udziałem Grzegorza Zawieruchy, znanego z programu MasterChef oraz gości, takich jak: Kinga Paruzel, Agnieszka Cegielska, Mateusz Zielonka czy Hanna Stolińska. Planowane jest także przeprowadzenie przekrojowego badania rynkowego i stworzenie raportu na temat podejścia Polek do zdrowego odżywiania. Akcja zostanie wsparta szeroką kampanią digitalową oraz działaniami z influencerami. Owocem współpracy obu marek będzie również wspólny zestaw produktów, dzięki któremu codzienny rytuał dbania o siebie stanie się prosty i przyjemny.
Działania rozpoczną się już w listopadzie 2021 roku i planowane są na cały rok 2022.