Od początku roku Dino Polska otworzyło 234 nowe sklepy, to o 53% więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. W tym czasie przychody ze sprzedaży sieci przekroczyły 9 mld złotych, o 29% więcej niż przed rokiem, przy wzroście sprzedaży like-for-like (w sklepach istniejących od ponad roku) o 9,9%.
Z końcem września 2021 roku sieć liczyła już 1 706 marketów, co przekłada się na blisko 30 tys. miejsc pracy. Nowo powstałe sklepy Dino zagwarantowały pracę dla ponad 5 tys. ludzi.
Dynamiczna ekspansja geograficzna sieci wsparta została poprzez działalność siódmego centrum dystrybucyjnego, uruchomionego w trzecim kwartale 2021 r., w Sierpcu, w województwie mazowieckim. W rezultacie nakłady inwestycyjne przeznaczone na rozwój sieci Dino w pierwszych trzech kwartałach 2021 r. przekroczyły 1 mld zł i były o 52,5% większe niż przed rokiem. W całym 2021 r. wyniosą one około 1,3 mld zł.
Wraz z realizacją strategii rozwoju, Spółka kontynuuje działania redukujące jej wpływ na środowisko naturalne. Jak dodaje Michał Krazue: "Tylko w trzech pierwszych kwartałach 386 marketów Dino zostało wyposażonych w panele fotowoltaiczne. Dzięki temu na koniec września br. posiadaliśmy już 751 sklepów zasilanych energią ze słońca". A to nie koniec działań proekologicznych, bo sieć planuje już montaż farmy fotowoltaicznej na terenie Centrum Dystrybucyjnego w Sieroniowicach.