Hebe w odpowiedzi na Black Friday z okazji 10-lecia proponuje Black Month

Hebe w odpowiedzi na Black Friday z okazji 10-lecia proponuje Black Month

Black Friday w tym roku wypada 26 listopada. Tego dnia w wielu sklepach organizowane są największe promocje i wyprzedaże w roku. Moda na "czarny piątek" przybyła do Polski zza oceanu, ze Stanów Zjednoczonych. 

Hebe również będzie obchodziło Black Friday, choć z okazji swojego 10-lecia na własnych zasadach. Na klientów sieci co tydzień będą czekać nowe i niepowtarzalne oferty – i tak przez cały miesiąc. Zamiast Black Friday Hebe proponuje Black Month. 

Hebe włącza się w wyjątkową i jedyną taką promocyjną akcję w roku. Sieć drogerii wyróżnia się jednak na tle innych marek oferujących swoim klientom atrakcyjne wyprzedaże, wydłużając jeden dzień promocji do całego miesiąca. Niższe ceny zawitają do sklepów stacjonarnych, na stronę internetową hebe.pl oraz do aplikacji na cały miesiąc. Każdy nowy tydzień to nowy zestaw promocji – na klientów Hebe czekają 4 wyjątkowe i różnorodne oferty.

Black Month w Hebe – promocje na pierwszy tydzień

Z okazji pierwszego tygodnia akcji Black Month, który potrwa od 2 do 7 listopada br., klienci będą mogli skorzystać z wyjątkowych ofert specjalnych. Pierwsza z nich obejmie marki L’Oreal, Dove, Garnier, La Roche-Posay, Jordan, beBIO i Facemania, których produkty przecenione będą o 40%. Za kosmetyki marek Lierac, AA, Oral-B, Blanx, Weleda, Yumi i Organique zapłacimy o 30% mniej.

Oprócz tego, na klientów czeka ponad 1 000 produktów, których ceny spadną do 40%. Dodatkowo, produkty marek Hebe objęte są specjalną ofertą – 1+1 50% taniej miksuj dowolnie, w ramach której za drugi produkt marek Hebe zapłacimy tylko połowę ceny.

 

Źródło: informacja prasowa

Reklama