Biedronka zajęła pierwsze miejsce w corocznym rankingu Top Marka w branży markety spożywcze. To już 14. edycja największego badania marek w Polsce. Analiza medialności dotyczyła aż 500 marek.
Liczba publikacji dotyczących Biedronki od lipca 2020 r. do końca czerwca 2021 r. przekroczyła 762,5 tys., co było wynikiem o niemal 250 tys. wyższym od drugiej w zestawieniu konkurencyjnej sieci handlowej. Informacja o marce Biedronka dotarła do odbiorców aż 1 387 252 144 razy, powodując, że Biedronka jest niekwestionowanym liderem w liczbie i jakości kształtowania przekazów medialnych na swój temat.
Ranking Top Marka powstał w wyniku analizy ponad 108 mln informacji, w tym 2 mln tekstów prasowych, 16 mln internetowych i 90 mln postów w mediach społecznościowych. Badanie zostało przeprowadzone w szczególnym czasie pandemii, w okresie od 1 lipca 2020 roku do 30 czerwca 2021. Jest rodzajem komunikacyjnego drogowskazu i stanowi dla marek świetny punkt wyjścia do dalszych szczegółowych analiz oraz tworzenia i modyfikowania strategii komunikacji i promocji. Autorem rankingu jest magazyn Press oraz agencja informacyjna Press-Service Monitoring Mediów.