Allegro nie zwalnia tempa: otworzy 5 hubów i zatrudni 1,5 tys. pracowników

Allegro nie zwalnia tempa: otworzy 5 hubów i zatrudni 1,5 tys. pracowników

Allegro otworzy pięć kolejnych biur w Polsce. W tym roku firma zatrudni 1 500 osób. Zlokalizowane w nowych hubach zespoły technologiczne mają pracować nad innowacjami projektami, które zmienią platformę.

Allegro rozwija się bardzo dynamicznie, wdrażając kolejne inicjatywy, które poprawiają doświadczenie zarówno dla kupujących i sprzedających. Od ubiegłego roku liczba dostępnych na platformie ofert wzrosła o 50%,, a w III kwartale br. po raz pierwszy w historii przekroczyła liczbę 250 milionów. Allegro jest najpopularniejszą platformą e-commerce w Polsce. Dzięki rozwojowi zespołów w całym kraju firma chce dotrzeć do utalentowanych specjalistów, którzy będą rozwijać platformę Allegro.pl, a w jej ramach m.in. innowacyjne usługi takie jak: fintech Allegro Pay, platformę dla firm Allegro Biznes, czy platformę ogłoszeń lokalnych Allegro Lokalnie. 

Do tej pory Allegro pracowało w sześciu lokalizacjach — biurach w Warszawie, Krakowie, Toruniu, Poznaniu oraz centrach logistycznych w Błoniu i podwarszawskim Adamowie. Teraz dołączą do nich — Katowice, Łódź, Gdańsk, Lublin oraz Wrocław. Pierwsze rekrutacje do pracy w nich już trwają. Największy nacisk położono na rekrutacje w obszarze technologii.  Allegro poszukuje software developerów, product managerów, analityków danych i wielu innych.

Technologia od samego początku jest sercem wszystkiego, co robimy w Allegro. Mamy jeden z największych zespołów technologicznych w tej części Europy, w którym tworzymy rozwiązania stające się rynkowym benchmarkiem.

Marcin Mazurek, acting Chief Technology Officer w Allegro

Pierwsi zatrudnieni w nowych lokalizacjach do czasu otwarcia właściwych biur, będą pracować w biurach co-workingowych. W tym momencie trwają prace związane z wyborem docelowych przestrzeni biurowych w każdym z miast, a ich otwarcia zaplanowano na pierwszy kwartał 2022 roku.

Rekrutacje do nowych lokalizacji wspiera rozpoczynająca się właśnie kampania reklamowa wykorzystująca komunikację opartą na zwrotach i powiedzeniach charakterystycznych dla danego miasta. Jej zadaniem jest zbudowanie rozpoznawalności Allegro jako lokalnego pracodawcy, a także zainteresowanie ofertą potencjalnych kandydatów.

Więcej informacji dotyczących pracy w Allegro dostępne tutaj.

 

Źródło: informacja prasowa

Reklama