Carrefour rozwija ultraszybką dostawę. Usługa dostępna jest już w Paryżu

Carrefour rozwija ultraszybką dostawę. Usługa dostępna jest już w Paryżu

Carrefour wkracza na rynek szybkiego handlu w Paryżu. W wyniku połączenia sił sieci z Uber Eats i Cajoo, francuskim start-upem dysponującym siecią dark store-ów, zakupy mają być dostarczane pod drzwi klientów w mniej niż 15 minut.

Usługa Carrefour Sprint została uruchomiona dla mieszkańców Paryża we wtorek 26 października. Wraz z premierą klienci mieli do wyboru blisko 2 tys. produktów spożywczych, jak świeże produkty, sezonowe owoce i warzywa, mrożonki, napoje, jak i niespożywczych. Wszystko dostarczane ma być do drzwi odbiorcy w mniej niż 15 minut przed dostawców Uber Eats. 

Potencjał współpracy Carrefour i Uber Eats w Paryżu jest duży

Początkowo Carrefour Sprint będzie dostarczać zakupy do całego centrum Paryża, wraz z Boulogne, Neuilly i Levallois, a klienci będą mogli korzystać z aplikacji Uber Eats i korzystać z całej sieci dark store Cajoo. Następnie do końca roku zostanie on wprowadzony w pięciu kolejnych obszarach miejskich – Lyonie, Bordeaux, Tuluzie, Lille i Montpellier.

Carrefour Sprint jest dostępny za pośrednictwem aplikacji Uber Eats, która działa w ponad 280 francuskich miastach, co za tym idzie obejmuje 60% populacji. "Obecnie aplikacja Uber Eats obejmuje prawie 1 000 sklepów Carrefour w 160 aglomeracjach we Francji. Sprzedawanych jest ponad 6 000 produktów, wszystkie dostępne są w mniej niż 30 minut" – czytamy w komunikacie Carrefour.

Carrefour stawia na świeży start-up Cajoo

Carrefour Sprint skorzysta również z wiedzy technologicznej i operacyjnej Cajoo – start-upu, w którego udziały Carrefour zainwestował zaledwie kilka tygodni temu. Cajoo będzie odpowiedzialne za przygotowanie zamówień Carrefour Sprint, jak również własnych. Ultraszybka dostawa produktów codziennego użytku to cel Carrefor we Francji. Jak przyznaje Henru Capoul, dyrektor generalny Cajoo, firma podjęła się wyzwania – od rozwoju technologii, po wdrożenie operacyjne i logistyczne – co jedynie wzmacnia więzi, które Cajoo od tego lata utrzymuje z Carrefour.

 

 

Źródło: informacja prasowa

 

Reklama