Kolejna kampania z maskotkami dla klientów – tym razem w POLOmarkecie

Kolejna kampania z maskotkami dla klientów – tym razem w POLOmarkecie

POLOmarket uruchamia kolejną specjalną akcję pro-edukacyjną. Głównym elementem kampanii będzie akcja nowa akcja lojalnościowa, której znakiem rozpoznawczym będą sympatyczne maskotki Witaminiaków Straszaków.

Akcje, w których do zdobycia są maskotki stają się coraz popularniejszą formą aktywacji klientów sieci handlowych i dyskontów. Swego czasu głośnym echem obił się Gang Świeżaków - czyli zabawki, o które "walczyli" Polacy podczas zakupów w sklepach Biedronka. 

Tego typu kampania to już kolejna edycja w wykonaniu POLOmarketu. Celem kampanii jest promocja zdrowych nawyków żywieniowych. Witaminiaki Straszaki to kolekcja ośmiu maskotek, z których każda reprezentuje dany owoc lub warzywo i posiada specjalne moce: Smok Jabłek poprawia kondycję mocą swoich witamin, a Czosnoperek posiada lecznicze właściwości. Akcja ma w zabawny i przekorny przekonać najmłodszych, że świeże owoce i warzywa nie są wcale takie straszne.

"Świetnej jakości pluszaki będzie można zdobyć biorąc udział w nowej zabawie POLOmarketu. Żeby zdobyć któregoś z bajkowych Witaminiaków w promocyjnej cenie 19,99 zł, wystarczy uzbierać 5 znaczków, które otrzymuje się za zakupy w POLOmarkecie (1 znaczek za każde wydane 50 zł). Dodatkowe znaczki dostaniemy za każde 20 zł wydane na warzywa lub owoce" - czytamy w komunikacie sieci.

Akcja lojalnościowa „Witaminiaki Straszaki” potrwa do 11 stycznia 2022 r. 

 

 

Reklama