Nowa kampania Pyszne.pl. Na warszawskiej "Patelni" pojawił się mural

Nowa kampania Pyszne.pl. Na warszawskiej "Patelni" pojawił się mural

Pyszne.pl wystartowało w nową kampania reklamową. Na warszawskiej "Patelni" pojawił się mural ilustrujący 3 ulubione przez mieszkańców Stolicy smaki. Na muralu znajdują się kody przenoszące na stronę ze szczegółami oferty i zniżką 10 zł obowiązującą w wybranych restauracjach na platformie.

Jedzenie jest jednym z głównych tematów naszych rozmyślań w ciągu dnia, a jak wynika z badania “Jedzenie a styl życia” przeprowadzonego na zlecenie Pyszne.pl, bodźcem, który je wywołuje jest nie tylko apetyczny zapach dań, ale także przestrzenie miejskie. Serwis chce pobudzić doznania związane ze smakiem w swojej najnowszej kampanii. Na warszawskiej „Patelni”, centralnym miejscu Stolicy, zaprojektowano mural, który przypomina o szczególnie lubianych przez mieszkańców Warszawy kuchniach: polskiej, amerykańskiej i włoskiej.

 

 

Warszawa to jedno z ważniejszych miejsc na mapie kulinarnej Polski. W Stolicy strefa gastronomiczna rozwija się bardzo dynamicznie, co widać po liczbie nowo otwartych restauracji i rodzących się trendach. We współpracy z 20 lokalnymi restauracjami rozpoczynamy kampanię promocyjną, w której chcemy zachęcić mieszkańców Stolicy do poznania kuchni z różnych zakątków świata.

Karolina Jastrzębska, manager działu ds. Doradztwa i Rozwoju B2B Pyszne.pl (Account Management)

 

Na muralu umieszczono specjalny kod QR przekierowujący do strony z listą restauracji objętych promocją i zniżką 10 zł do wykorzystania podczas zamówienia w Pyszne.pl. W kampanii bierze udział 20 lokalnych marek restauracyjnych: LAS, Salsiccia, Zdrowa Krowa, Bong Bong, Krowarzywa, Kura Warzyw Gemüse Kebap, Pizzeria San Giovanni, Tel Aviv Urban Food, Thai Wok, Staroświecka, India Express by Mandala, PaTaThai, Gaumarjos, Pink Flamingo, Chmeli Suneli, Creme de la Creme, Sushi Roll Bistro, Ochota na Sushi, Buenos Nachos i FoodPorn Bar.

Szczegóły oferty tutaj.

 

Źródło: informacja prasowa

Reklama