Produkty z Polski zawalczą o European Food Transition Award

Produkty z Polski zawalczą o European Food Transition Award

European Food Transition Awards (Europejska Nagroda Transformacji Żywieniowej) to zorganizowany przez Grupę Carrefour konkurs, którego celem jest docenienie produktów popularyzujących zdrowie i rozwiązania przyjazne środowisku.

Europejscy dostawy dostali zaproszenie do zgłoszenia produktów, które oddają ideę transformacji żywieniowej pod kątem 4 aspektów: zdrowia, opakowania, klimatu, bioróżnorodności. Konkurs wpisuje się w strategię Strategii Transformacji Żywieniowej, którą Grupa Carrefour ogłosiła w 2019 roku.

Udział w konkursie wzięli dostawcy z sześciu krajów: Francji, Belgii, Włoch, Hiszpanii, Rumunii oraz Polski. Wśród 38 produktów zgłoszonych z polskiego rynku znalazły się m.in. chrupki z soczewicy Przysnacki, ciastka San Łakotki Złotokłose czy szampon regenerujący z awokado Nature Box.

Jak można głosować?

W pierwszej fazie konkursu finalistów każdej kategorii wybiorą konsumenci z sześciu krajów. Służy do tego specjalny serwis online dostępny tutaj. Głosowanie jest możliwe do 1 listopada, a wśród głosujących zostanie rozlosowane 250 bonów o wartości 50 zł każdy na zakupy w Carrefour.

Drugą fazę wydarzenia stanowią obrady 10-osobowego międzynarodowego jury złożonego z ekspertów odpowiedzialności społecznej. Specjaliści wybiorą europejskich zwycięzców każdej kategorii oraz po jednym krajowych zwycięzcy z każdego państwa uczestniczącego w konkursie. Wybranym produktom zapewniona zostanie roczna ekspozycja w katalogach sieci oraz szczególne miejsce w sklepach stacjonarnych podczas Tygodnia Transformacji Żywieniowej Carrefour. Ogłoszenie wyników i wręczenie nagród nastąpi 1 grudnia podczas oficjalnej ceremonii, którą poprowadzi CEO Grupy Carrefour - Alexandre Bompard.

Reklama