Snap Pack - nowe opakowanie na rynku

Carlsberg Polska i sieć sklepów Żabka połączyły siły, aby po raz pierwszy w Polsce zaproponować konsumentom przyjazne dla środowiska rozwiązanie opakowaniowe – Snap Pack.

Od 27 października na półkach w sklepach Żabka pojawią się sześciopaki puszek piwa Carlsberg, w których zamiast folii łączącej puszki zastosowano innowacyjną technologię. Snap Pack to pionierski multipack, który łączy puszki ze sobą za pomocą punktów klejowych. Zastosowanie Snap Packa redukuje zużycie folii aż o 82% w porównaniu do standardowego multipaka owiniętego folią i tym samym zmniejsza emisję CO2. Pozostaje tylko niezbędna ilość folii tworząca rączkę, która umożliwia wygodne przenoszenie 6-paka w dowolne miejsce.

Na rączce 6-paka widoczna jest instrukcja obsługi, która wskazuje, w jaki sposób korzystać ze Snap Pack’a. Jest to proste i intuicyjne, wystarczy:

  1. Oderwać rączkę
  2. Przedzielić rzędy puszek
  3. Wykręcić puszkę

… i gotowe! Teraz można cieszyć się smakiem piwa Carlsberg Pilsner.

Dbałość o środowisko jest w DNA marki Carlsberg. Bezustannie dążymy, by prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie, było także najlepszym dla środowiska. Nasz innowacyjny Snap Pack znacząco redukuje ilość folii w trosce o środowisko. Wierzymy, że to rozwiązanie znajdzie uznanie także wśród naszych konsumentów.

Anita Matuszewska, Junior Brand Manager marki Carlsberg

Multipaki Snap Pack zostały wytworzone lokalnie, w browarze Carlsberg Polska. Carlsberg Pilsner Snap Pack będzie dostępny w puszce w formacie 6x330ml w sklepach Żabka od 27 października do 23 listopada 2021 lub do wyczerpania zapasów.

W Żabce zwracamy dużą uwagę na rozwiązania przyjazne środowisku. Snap Pack przygotowany przez Carlsberg Polska to rozwiązanie opakowaniowe, które spełnia nasze wysokie standardy, a zarazem odpowiada na oczekiwania naszych klientów, którym bliska jest troska o środowisko.

Anna Gorączka, Green Officer w Żabka Polska

Wprowadzeniu multipaków piwa Carlsberg do sieci Żabka będą towarzyszyły komunikacja w mediach społecznościowych i kampania display.

źródło: informacja prasowa

Reklama