Start ogólnopolskiej kampanii SPAR – "klient nasz pan"

Start ogólnopolskiej kampanii SPAR – "klient nasz pan"

Wraz z początkiem października rozpoczęła się ogólnopolska kampania wizerunkową SPAR pod hasłem „klient nasz pan”. Kampanię obejmuje sponsoring programów w TVP i TVN, serię spotów radiowych, billboardy, zabawną akcję z udziałem klientów na portalu Facebook, a także monitory, plakaty i gazetki promocyjne w sklepach.

Akcja promocyjna potrwa do końca listopada 2021 roku. "Celem kampanii jest promowanie naszych sklepów, które nastawione są na jak najlepsze doznania zakupowe klienta" – czytamy w komunikacie sieci.

Chcemy, aby klienci naszych sklepów czuli się w nich naprawdę wyjątkowo, a zakupy były prawdziwą przyjemnością. Naszym celem jest wzmocnienie wizerunku marki SPAR, która zapewnia pozytywne wrażenia zakupowe i dla której klient jest zawsze na pierwszym miejscu. Zwracamy też uwagę na ogromną rolę polskich przedsiębiorców, partnerów SPAR oraz wszystkich  pracowników sklepów SPAR. Pokazujemy nasze największe atuty czyli świeżość i szeroki wybór zgodnie z hasłem „świeżość i wybór gwarantowane.

Trevor Blunden, dyrektor handlowy w Wasz Sklep SPAR

 

Źródło: informacja prasowa

Reklama