23 października 2021 r. w miejscowości Wrząca (woj. łódzkie) otwarty został pierwszy sklep marki ODIDO, powstały w ramach Elevate – międzynarodowego projektu rozwoju detalicznych sieci franczyzowych. Wraz z nim MAKRO Polska rozpoczyna przebudowę całej sieci lokalnych punktów handlowych. W kolejnych 3 latach zamierza otwierać ponad 200 sklepów rocznie.
Odświeżona wizualizacja, przestronne alejki, czytelna nawigacja ułatwiająca zakupy, poszerzona oferta świeżych owoców, warzyw, nabiału i zdrowej żywności, bogaty wybór regionalnych wędlin i serów oraz punkt z kawą Costa – to tylko niektóre z nowości czekających na klientów sklepu we Wrzącej, prowadzonego przez ambasadora marki ODIDO, Tomasza Rychlika.
Widoczne dla kupujących zmiany to jednak zaledwie część innowacji wprowadzonych wraz ze startem ODIDO Elevate. Te pozostałe to m.in. usprawnienie i dostosowanie dostaw do potrzeb konkretnej placówki i jej klientów, wsparcie dedykowanych doradców ODIDO, silniejsze działania marketingowe koncentrujące się na komunikacji w kanałach internetowych. Wkrótce franczyzobiorcy ODIDO będą mogli poszerzać swoją wiedzę handlową, biorąc udział w szkoleniach w ramach Akademii Handlu Detalicznego. W kolejnym etapie zostaną wprowadzone cyfrowe rozwiązania wspierające właścicieli sklepów: w tym aplikacja zakupowa dla konsumentów, cyfrowe narzędzia do zarządzania sprzedażą i planogramami czy ułatwienia w procesie zamówień.
Marta Plakwicz, Dyrektor Rozwoju Franczyzy i Handlu Detalicznego w MAKRO Polska, zakłada, że siła programu Elevate pozwoli w koljnych 3 latach otwierać 200 sklepów rocznie.
Źródło: informacja prasowa