Usługa POP DHL od dziś dostępna we wszystkich sklepach Lidl Polska

Usługa POP DHL od dziś dostępna we wszystkich sklepach Lidl Polska

Klienci DHL od dzisiaj mogą nadawać i odbierać paczki już we wszystkich sklepach Lidl Polska. Do siatki Punktów Obsługi Paczek DHL dołączyło w sumie 787 sklepów sieci. Łącznie za pośrednictwem POP-ów paczki można nadawać i odbierać już w ponad 12 tysiącach miejsc w całym kraju.

Zakończył się proces uruchamiania usługi POP DHL we wszystkich sklepach Lidl Polska. Podpisana w sierpniu 2021 r. umowa z siecią Lidl Polska zakładała stopniowe przyłączanie sklepów (ok. 100 lokalizacji tygodniowo) do siatki Punktów Obsługi Paczek DHL. Od 25 października klienci DHL mogą nadawać i odbierać paczki już we wszystkich sklepach Lidla w Polsce. Dzisiaj DHL Parcel rozpoczyna także kampanię informacyjną do klientów o pokryciu POP-ami całej sieci Lidla. O możliwości nadania bądź odbioru przesyłki w sklepie informują specjalne oznaczenia na wejściu oraz przy wyznaczonej kasie, która pełni funkcję POP DHL.  

Współpraca z siecią Lidl Polska wpisuje się w strategię DHL Parcel Polska, która zakłada dynamiczne rozszerzanie sieci Punktów Obsługi Paczek jako uzupełnienie tradycyjnej formy nadawania i odbioru paczek z domu z bezpośrednim udziałem kuriera. Rozwój POP DHL jest także konsekwencją zmian, jakie zachodzą na rynku usług kurierskich w Polsce. Dynamiczne rośnie popularność samodzielnej formy nadania bądź odbioru paczki, a POP-y doskonale spełniają to oczekiwanie.

Poziom satysfakcji konsumentów korzystających z Punktów Obsługi Paczek jest bardzo wysoki. Notujemy najwyższy poziom polecenia w branży – ponad 76, mierzony wskaźnikiem NPS.  Infrastruktura POP DHL rozciąga się na cały kraj, a według badania przeprowadzonego przez naszą firmą ponad połowie odbiorców dotarcie to punktu zajmuje mniej niż 5 minut.

Maciej Dudek, menedżer sieci partnerskiej DHL Parcel

 

Źródło: informacja prasowa

Reklama