Pomimo wyzwań wynikających m.in. z pandemii COVID-19, polski rynek słodyczy czekoladowych rośnie, choć dynamika wzrostu jest niższa niż w ubiegłych latach.
Okres bożonarodzeniowy to wyjątkowy czas – także dla słodkości, które często stanowią dodatek do grudniowych prezentów. Jednak przed branżą stoją w tym roku pewne wyzwania, o których powiedziała nam Aleksandra Kusz vel Sobczuk, Kierownik Komunikacji Korporacyjnej firmy Wedel.
Mogłoby się jednak wydawać, że czas naznaczony szokującymi obostrzeniami i skrajną niepewnością powoli odchodzi w zapomnienie, a Polacy przyzwyczaili się do życia z pandemią w tle. Powrót do normalności odczuła także branża słodyczy czekoladowych.
[1] źródło: E.Wedel za NielsenIQ - Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food), sprzedaż wartościowa, okres lipiec 2020-czerwiec 2021, kategoria: Słodycze, Praliny
[2] źródło: E.Wedel za NielsenIQ - Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food), sprzedaż wartościowa, okres lipiec 2020-czerwiec 2021, kategoria: Słodycze, Praliny, Pianki w czekoladzie (Segment: Pralines, Sub-segment: Musse, Musse&Jelly)