Last Mile Solutions – gorący temat w e-commerce
Last Mile Solutions – gorący temat w e-commerce Last Mile Solutions – gorący temat w e-commerce Last Mile Solutions – gorący temat w e-commerce Last Mile Solutions – gorący temat w e-commerce Last Mile Solutions – gorący temat w e-commerce

W dniach 12-14 października w Wiedniu odbywały się międzynarodowe targi PARCEL+POST EXPO, podczas których prezentowane były nowoczesne rozwiązania pocztowe, logistyczne oraz e-commerce. Najbardziej popularnym tematem podczas targów była tzw. „ostatnia mila”, czyli końcowy etap dostarczania przesyłek do odbiorcy. Podkreślały to szczególnie ekspozycje wystawców, na których slogan fast delivery był powszechny.

Wśród wielu wystawców targowych wyróżniało się bardzo okazałe, ekologiczne i gustownie urządzone stoisko Grupy Modern Expo, na którym prezentowane były funkcjonalne i innowacyjne rozwiązania w zakresie terminali paczkowych. Warto przypomnieć, że to właśnie firma Modern Expo dostarcza terminale paczkowe dla Allegro, które możemy podziwiać na wielu ulicach polskich miast.


Na stoisku mieliśmy okazję nie tylko zapoznać się z bogatą ofertą firmy w zakresie e-commerce i last mile, ale również porozmawiać ze współwłaścicielami – Bogdanem Łukasikiem, Chairman & Group CEO Modern Expo Group oraz Petro Pylypiukiem, CEO Modern Expo Group.

To już nasza piąta edycja targów, choć ubiegłoroczna była niestety wyłącznie online. Ta na szczęście odbywa się już fizycznie z możliwością rozmowy i budowania relacji z klientami. Celem naszego przyjazdu do Wiednia było pokazanie się nie tylko jako największy producent w Europie rozwiązań dla Last Mile Solutions ale przede wszystkim jako Complete Solutions Provider, gdzie klienci mogą kupić same maszyny, ale oprócz maszyn kupią również dodatkowe akcesoria. Na targach szczególną uwagę naszych klientów kierujemy na nasz nowy system Loko, który jest już trzecią generacją terminali paczkowych i został specjalnie zaprojektowany do tego, aby łatwo się wpasowywał w architekturę miejsca.

Bogdan Łukasik, Chairman & Group CEO, Modern Expo Group

Już kilka lat jesteśmy naturalnym liderem w Centralnej Europie jeśli chodzi o firmy zajmujące się wyposażeniem do sklepów. Teraz stworzyliśmy możliwość retailu online, bo rośnie poprzeczka związana właśnie z nim. Nasza misja, to stworzenie najlepszych rozwiązań. Dzięki temu, że pracujemy z największymi firmami jesteśmy partnerami w dużych, międzynarodowych projektach. Klient docenia pasję, doświadczenie. Chcemy zrobić wszystko, żeby końcowy klient był zadowolony.

Petro Pylypiuk, CEO Modern Expo Group

foto: mat. redakcji

Reklama