Atrium Plejada, jedno z nastarszych centrów handlowych w Polsce stawia na zmiany i rozszerzanie porfolio.
Celem prowadzonych w bytomskim centrum handlowym prac jest zwiększenie komfortu, funkcjonalności oraz atrakcyjności popilarnego wśród mieszkańców miejsca codziennych zakupów.
Większy Rossman z udogonieniami dla klientów
Drogeria Rossman przeniosła się do nowej lokalizacji o większej powierzchni, dzięki czemu klienci galerii spotkają się z bogatszą oferta produktową, w tym nową markę własną - Manufakturę Piękna. We wrześniu pojawił się także zupełnie nowy, młody koncept odzieżowy ze Śląska - Warsztat Koszulkowy. Część sklepów przechodzi gruntowną modernizację.
Większa powierzchnia Rossmana, jak i obecny wygląd i funkcjonalność drogerii, z pewnością przypadną bytomianom do gustu. Szeroki asortyment natomiast pozwoli klientom kompleksowo zaopatrzyć się na miejscu w różne produkty, takie jak kosmetyki, artykuły przemysłowe czy środki czystości do domu.
Warsztat Koszulkowy
Do grona dotychczasowych najemców w połowie września dołączyła nowa polska marka odzieżowa, wywodząca się ze Śląska – Warsztat Koszulkowy. To miejsce, w którym powstają wyjątkowe kolorowe ubrania sportowe, z przeznaczeniem do biegania oraz górskich wycieczek.
W ofercie sklepu znajdują się setki autorskich wzorów koszulek, bluz, legginsów i dodatków. Ponadto klienci mają możliwość zrealizowania w nim swoich wizji i stworzenia własnej odzieży sportowej, nawet pojedynczych egzemplarzy.
Więcej informacji na temat aktualności i oferty centrum można znaleźć na stronie Atrium Plejada: https://atrium-plejada.pl/.