Carrefour ogłosił przełomową współpracę z Delipop

Carrefour ogłosił przełomową współpracę z Delipop
Carrefour ogłosił przełomową współpracę z Delipop Carrefour ogłosił przełomową współpracę z Delipop Carrefour ogłosił przełomową współpracę z Delipop Carrefour ogłosił przełomową współpracę z Delipop

Carrefour i Delipop rozpoczęły współpracę wprowadzając ofertę zautomatyzowanego odbioru zakupów dla mieszkańców Paryża. Carrefour jest pierwszą siecią, która połączyła siły z Delipop, startupem specjalizującym się w logistycznej obsłudze zamówień żywności dla e-commerce, w celu rozwinięcia zrobotyzowanej oferty odbioru e-zakupów w punktach położonych blisko domu. Partnerstwo to zostało zainaugurowane 6 października otwarciem pierwszego punktu, przy 194 Avenue de Versailles w Paryżu.

Zrobotyzowane punkty odbioru to łatwiejsze e-zakupy

Zrobotyzowany punkt odbioru e-zakupów spożywczych dla pieszych to usługa rozwijająca lokalny e-commerce, oferująca klientom asortyment 15 000 produktów dostępnych na stronie carrefour.fr. Dzięki Delipop klienci będą mogli odbierać zamówienia złożone na carrefour.fr jeszcze tego samego dnia, w szerokim zakresie godzin – od 8.00 do 22.00, od poniedziałku do soboty. Przygotowane w magazynie Carrefour zamówienia będą dostarczane i przechowywane w punkcie odbioru Delipop w chłodzonej maszynie w temperaturze +4°C i -18°C. Po złożeniu zamówienia, klient otrzyma wiadomość SMS z kodem dostępu do w 100% zautomatyzowanej maszyny Delipop, co umożliwi odebranie zakupów w mniej niż jedną lub dwie minuty, w zależności od wielkości zamówienia.

Carrefour rozszerza ofertę e-commerce

Carrefour zobowiązał się do przyspieszenia swojej strategii omnichannel i zadeklarował wdrożenie 2000 punktów sprzedaży e-commerce do końca 2021 roku. Dzięki możliwości szybkiego odbioru zakupów, długim godzinom otwarcia i cotygodniowym promocjom, usługa „drive dla pieszych” to oszczędność czasu dla konsumentów i autentyczna lokalność. Według badania Cogision 44% paryżan twierdzi, że byliby gotowi do korzystania z punktu odbioru, gdyby znajdował się on na trasie ich codziennych dojazdów do pracy. Grupa Carrefour, od 2018 r. będąca prekursorem w kwestii punktów odbioru e-zakupów, zwraca uwagę na potrzeby konsumentów i w odpowiedzi na nie, dzięki ambitnej współpracy w zakresie zrobotyzowanych punktów odbioru, stawia nowy krok w realizacji swojego planu e-commerce.

Reklama