Jedno spotkanie, jedna rozmowa, jedno zdanie a czasem jeden gest wystarczą, aby zaważyć na przyszłych planach i kierunkach rozwoju. Taki scenariusz, choć może się wydawać - mocno filmowy, tłumaczy genezę powstania spółki TiM.
Jak czytamy w materiałach prasowych firmy TiM, wszysto rozpoczęło się w 1990 roku w Bielsku-Białej, kiedy podczas jednego ze spotkań, pan Jan Jurczyk (założyciel) oczarowany światem wina postanowił wkroczyć do tej przestrzeni i spleść losy rodziny z "napojem bogów". Od tamtej pory dużo się wydarzyło. Spółka wciąż się rozwija i rozszerza swój asortyment.
Edukacja i portoflio
Jak dowiadujemy się na portalu producenta, strategia rozowju oparta jest na edukacji społeczeństwa i szerzeniu kultury winiarskiej w Polsce. Spółka zrzesza znakomitych enologów, którzy opowiadają o winie i jego właściwościach oraz tłumaczą unikatowość tego trunku.
W portfolio TiM znajduje się 600 pozycji z 27 krajów świata. Sprzedaż plasuje się na poziomie ponad 15 milionów butelek w ujęciu rocznym, co daje około 10-12% udziału w rynku. Spółka jest częścią Schloss Wachenheim AG z siedzibą w Trewirze oraz Grupy Ambra, czołowego producenta, importera i dystrybutora win w Europie Środkowo-Wschodniej.
Pełna oferta spółki dostępna jest tutaj: www.tim-wina.com.pl/oferta