CS:GO, Ghostrunner, Outriders i Mortal Kombat Ultimate XI – oto gry, w których w ostatnią niedzielę, 11 kwietnia, zmierzyło się ośmiu popularnych influencerów w ramach pierwszego w historii Warka Planet of Gamers Cup. Wyjątkowo przygotowany na tę okazję puchar trafił do rąk Pago, a drugie miejsce zgarnęła PiranhaSawa.
Warka Planet of Gamers Cup do samego końca owiany był tajemnicą, a jego uczestnicy nie byli pewni tego, co ich czeka. Tymczasem, ośmiu twórców na trzy dni zostało przeniesionych do świata rodem z Planety Warka, gdzie okazało się, że poza wielkimi emocjami podczas finałowych rozgrywek czekała też na nich masa atrakcji, niespodzianek i integracji.
– Turniej był naprawdę niesamowity – przyznaje Pago. – Świetnie było poczuć ten dreszczyk emocji i rywalizacji. Trzeba przyznać, że nie było łatwo – graliśmy w cztery różne gry, było sporo mocnych graczy, ale udało się. Mam nadzieję, że w przyszłości zostanie zorganizowana druga edycja. Cała formuła też była dość ciekawa. Zazwyczaj mamy tylko jeden dzień rozgrywek, a tu spędziliśmy aż trzy dni razem i mogliśmy pograć ze sobą także dla zabawy, spotkać się w gronie znajomych i odciąć się od tej szarej rzeczywistości, która nas ostatnio otacza – dodaje Pago, zwycięzca turnieju.
– Cały koncept bardzo mi się podobał, zwłaszcza to, że turniej przez tak długi czas owiany był tajemnicą – ujawnia PiranhaSawa. – To, co nas spotkało przerosło moje oczekiwania. Szkoda, że to już koniec! Pozostają pamiątki w postaci zdjęć i relacji, którymi już wkrótce będę mogła się podzielić – dodaje PiranhaSawa, laureatka drugiego miejsca.
Do udziału w turnieju zaproszonych zostało ośmiu popularnych twórców: Luure, PiranhaSawa, Kromka, Gluhammer, Kuben, Fangotten, Człowiek Warga i Pago. Celem rozgrywek było wyłonienie mistrza w czterech grach: CS:GO, Ghostrunner, Outriders i Mortal Kombat Ultimate XI. Wszystkie tytuły zostały wybrane do turnieju nieprzypadkowo – miały za zadanie sprawdzenie uniwersalnych kompetencji i talentów każdego z graczy.
– Cieszymy się, że nasza koncepcja turnieju Planet of Gamers Cup spotkała się z tak dużym uznaniem uczestników – mówi Marcin Drożyński, Senior Brand Manager Warki. – Zaproponowaliśmy im nie tylko udział w rozgrywkach, ale także zabraliśmy do świata Planety Warka, gdzie czekały na nich liczne atrakcje i niespodzianki, co nadało turniejowi zupełnie innego wymiaru. Przed nami kolejne aktywności w świecie gamingu, które będziemy realizować w ramach naszej autorskiej platformy Planet Of Gamers – dodaje Drożyński.
Przebieg rozgrywek był komentowany na żywo w specjalnym studiu, a całość można było oglądać online na stronie www.planetofgamers.pl, na kanale Planet of Gamers na YouTube, na wydarzeniu na Facebooku, na kanałach uczestników turnieju oraz na YouTubie i Twitchu partnera wydarzenia, czyli Polsat Games.
Pomysłodawcą wydarzenia jest marka Warka. Strategię platformy Planet of Gamers stworzyły 2012 Agency, Gameset i TalentMedia. Przy realizacji działań współpracują 2012 Agency odpowiedzialne za strategię komunikacji, kreację i kampanię 360 oraz agencja Gameset, która przygotowała koncept wydarzenia Planet of Gamers Cup i zarządza relacjami z twórcami. Produkcją zajęło się Graffiti Films. Działania PR prowadzi agencja HOPE. Media planuje i kupuje Starcom.