Mleczarnia Turek ruszyła z nową kampanią telewizyjną flagowego produktu NaTurek Camembert. Nowa reklama skupia się wokół przyjemności - przyjemności tworzenia i przyjemności dzielenia się tym, co najlepsze z bliskimi nam osobami.
W nowej reklamie komunikujemy wartości, z których zawsze byliśmy dumni – mówi Aleksandra Kaszkowiak-Niewola, Senior Brand Manager marki NaTurek - Takie jak fakt, że do produkcji naszych serów używamy mleka z polskich rodzinnych gospodarstw; ale pojawiają się w niej i nowe wątki. Po raz pierwszy zabieramy odbiorców do serowarni serów pleśniowych. Przedstawiamy im serowara, który z dumą tworzy sery camembert. Kiedy ser dojrzeje i jest pyszny i kremowy, nasz serowar dzieli się nim ze swoją partnerką. W myśl zasady, że przyjemność rośnie wtedy, kiedy się ją dzieli z innymi – do czego nawiązuje hasło kampanii – „Dzielmy się przyjemnością”.
Nowa kampania rozpoczęła się 13 sierpnia i będzie trwała do 30 września. Ma na celu wzrost postrzeganie marki jako tej, która dostarcza smaczne, wysokiej jakości produkty, którymi chce się dzielić z najbliższymi. Reklama emitowana jest w kopii 30” oraz 15”we wszystkich dużych stacjach telewizyjnych i tematycznych. Dodatkowym kanałem wzmacniającym komunikację będą kanały social media marki NaTurek (Facebook i Instagram).
Nową reklamę marki NaTurek można obejrzeć na kanale YoTube: https://www.youtube.com/watch?v=u_EyxsR3lmM