Tymbark Smakołyk powstał dla tych, którzy chcą znaleźć chwilę dla siebie – na coś smacznego i pożywnego. By podkreślić, że warto sięgnąć po owocową nowość, marka rozpoczęła kampanię digitalową.
Tymbark Smakołyk to oryginalna płynna przekąska, która nie zawiera dodatku cukru i jest niepasteryzowana. Produkty wytwarzane są w innowacyjnej technologii HPP (High Pressure Processing), polegającej na utrwalaniu żywności za pomocą wysokiego ciśnienia. Pozwala to na wydłużenie terminu przydatności, jednocześnie zachowując wartości odżywcze, świeżość produktu i właściwości smakowe.
Smakołyk to chwila dla ciebie od Tymbarku. Dzięki technologii powstawania tego produktu oraz jego bogatej recepturze, ta chwila może być nie tylko przyjemna, ale i wartościowa. O chwili ze Smakołykiem będzie głośno w social mediach nie tylko za sprawą kampanii digitalowej, ale także dzięki współpracy z influencerami, którzy sami przetestują nowości Tymbarku. Dodatkowo o nowości informować będą banery w popularnej aplikacji zakupowej Blix.
Smakołyk jest dostępny w dwóch wariantach – czerwonej (połączenie smaków jabłka, maliny, truskawki, gruszki, jagody, marchwi z dodatkiem nasion bazylii) oraz żółtej (banan, mango, jabłko, ananas, dynia, pomarańcza, cytryna i kawałki brzoskwini) w sieci Lidl.
Agencja odpowiedzialna za kreacje graficzne i copywriting: AQQ
Agencja odpowiedzialna za kreacje video: Videomill
Agencja odpowiedzialna za kontakt z influencerami: DDOB
Autor opakowania produktu: WRD (Well-Rounded Design)