Nałęczowianka poszerza swoje portfolio o trzy napoje funkcjonalne na bazie naturalnej wody mineralnej. By odpowiadać na różne potrzeby konsumentów, są one wzbogacone o odpowiednie, cenne składniki mineralne: cynk, potas lub magnez. Nowość nie zawiera barwników, konserwantów, cukru ani substancji słodzących oraz jest dostępna w butelkach 0,7 L wykonanych w 50% z plastiku z recyklingu.
Można zaobserwować, że produkty funkcjonalne cieszą się coraz większym zainteresowaniem Polaków. Intensywny tryb życia, wymagająca praca i wzmożony stres, z jakim w ostatnim czasie się mierzymy, spowodowały, że konsumenci poszukują produktów dających im różnego rodzaju wsparcie w zakresie prawidłowego funkcjonowania organizmu. Z przeprowadzonych przez GFK badań wynika, że 64% Polaków uważa, że spożywanie większej ilości pokarmów z dodatkiem składników mineralnych to dobry sposób na zdrowszą dietę 1 . Konsumenci zwracają coraz większą uwagę na swoje zdrowie, a Nielsen określił to zachowanie jak „proaktywne zakupy z myślą o zdrowiu” 2 .
W odpowiedzi na potrzeby konsumentów, marka Nałęczowianka wprowadziła nowość do swojej oferty – niegazowane napoje funkcjonalne NAŁ+ na bazie naturalnej wody mineralnej Nałęczowianka, z dodatkową zawartością wybranego składnika mineralnego oraz delikatnego owocowego smaku:
- NAŁ+ o smaku czarnej porzeczki wzbogacone o cynk, który pomaga w prawidłowym funkcjonowaniu układu odpornościowego, a więc warto po niego sięgnąć, jeśli chcemy proaktywnie zadbać o swój organizm pod tym względem.
- NAŁ+ o smaku jeżyny zawiera dodatkową dawkę potasu, pomagającego w prawidłowym funkcjonowaniu mięśni. To produkt, który sprawdzi się u osób aktywnych fizycznie.
-
NAŁ+ o smaku zielonego jabłka z dodatkiem magnezu, przyczyniającego się do zmniejszenia uczucia zmęczenia i znużenia. To propozycja dla osób, które dużo pracują, mają wiele planów i pragną wykorzystywać każdy dzień najlepiej, jak się da.
NAŁ+ dostępne jest w butelkach PET o wygodnej i poręcznej pojemności 0,7 L, które nie tylko w 100% nadają się do recyklingu, ale są też wykonane w 50% z plastiku z recyklingu. Już wszystkie niegazowane formaty Nałęczowianki są dostępne także w opakowaniach wyprodukowanych w 50% z przetworzonego PET – marka jest pod tym względem pierwsza w Polsce.
Napoje funkcjonalne NAŁ+ będą dostępne w szerokiej dystrybucji w całym kraju. Ich wprowadzeniu na rynek towarzyszy szeroka kampania marketingowa „Pragnieniu trzeba pomóc!”, obejmująca telewizję i digital. Za kampanię odpowiadają agencje: Przestrzeń (kreacja i strategia), Chimney Group (postprodukcja), dom mediowy UM Thrive (planowanie i zakup mediów). Szatę graficzną opakowań NAŁ+ przygotowało studio projektowe Wyraz.
1 Consumer Life, GFK 2017.
2 Consumer during Pandemic. Symptoms, Complications and Prescriptions by Nielsen, Nielsen 2020.