Tropikalna przygoda z Lubelską trwa w najlepsze. W tym roku do kolorowego portfolio marki dołączył nowy, egzotyczny, a przede wszystkim unikatowy na polskim rynku smak – Granat. To nawiązanie do platformy komunikacyjnej pt. Żyj Kolorowo, czyli krainy wiecznej imprezy, obfitości i eksplozji smaków oraz kolorów, która wystartowała w ubiegłym roku. Koncept został stworzony z myślą o wszystkich „młodych duchem”, bo w świecie Lubelskiej każdy znajdzie coś dla siebie.
Przenieś się na egzotyczną wyspę Lubelskiej
Lekkie orzeźwienie, przyjemny smak, soczystość granatu i energia – tymi słowami najprościej jest opisać nową Lubelską Granat, która już jakiś czas temu zagościła na sklepowych półkach. To drugi, po Lubelskiej Mango, egzotyczny wariant w szerokim portfolio marki. Znajdziemy w nim także słynną Lubelską Cytrynówkę, czyli lidera w swojej kategorii, Gruszkówkę, Pomarańczówkę, Wiśniówkę, Porzeczkową, Grejpfrutową czy Żurawinówkę.
- Tegoroczna nowość, czyli Lubelska Granat, to z jednej strony nawiązanie do modnej egzotyki, którą wprowadziliśmy do portfolio marki już rok temu wraz z pojawieniem się Lubelskiej Mango, a z drugiej unikatowy smak, którego próżno szukać wśród innych propozycji na sklepowej półce. Mamy nadzieję, że nowy wariant przypadnie do gustu wszystkim, którzy szukają lekkiego orzeźwienia i dobrej zabawy, zwłaszcza w okresie trwającego, gorącego lata – mówi Magdalena Szatko, Senior Brand Manager marki Lubelska w Stock Polska.
Ciesz się orzeźwieniem i baw się z Lubelską Granat
Lubelska poszerza swoje kolorowe portfolio o nowy wariant, który kontynuuje egzotyczną przygodę marki z tropikalnymi nutami smakowymi. Jest to także nawiązanie do uruchomionej w zeszłym roku platformy komunikacyjnej – ŻYJ KOLOROWO. Hasło kampanii to z jednej strony bezpośrednie odniesienie do bogatej oferty marki, a z drugiej zaproszenie do jej wyjątkowego świata – krainy wiecznej imprezy, rozmaitości, eksplozji kolorów i smaków, stworzonej z myślą o wszystkich „młodych duchem”. W ramach kampanii promującej nowy wariant Lubelskiej zostały zaplanowane działania w digitalu (na Facebooku oraz w formie gier i aplikacji), konkurs konsumencki, działania PR i współpraca z influencerami.