Wódki Russian Standard Gold oraz Green Mark w ofercie CEDC

Wódki Russian Standard Gold oraz Green Mark  w ofercie CEDC

W lipcu oferta wódek marki Russian Standard na polskim rynku powiększy się o ekskluzywny wariant Russian Standard Gold. Produkt będzie dostępny w sklepach kanału tradycyjnego i nowoczesnego w butelce 0,7 litra. CEDC International, lider rynku wódki w Polsce, wprowadza również markę wódki Green Mark w nowym opakowaniu.

Wódka Russian Standard Gold została stworzona z myślą o najbardziej wymagających koneserach tego trunku. Do jej produkcji wykorzystywana jest woda czerpana z utworzonego przez lodowce jeziora Ładoga, znajdującego się w pobliżu Sankt Petersburga. To największe jezioro słodkowodne w Europie dostarcza miękkiej, krystalicznie czystej wody, która jest łączona z najwyższej klasy spirytusem z doskonałej ozimej pszenicy.

Wyjątkowa receptura wódki Russian Standard Gold nawiązuje do dawnych przepisów, pochodzących z dalekiej Syberii. Dzięki tej inspiracji, wariant Gold został wzbogacony o ekstrakt „złotego korzenia”, czyli żeńszenia syberyjskiego, który wzbogaca charakter Russian Standard Gold.

Eleganckie wzornictwo wódki Russian Standard Gold, nawiązuje do dziedzictwa marki, związanej z Sankt Petersburgiem – kulturową stolicą Rosji. Unikalna butelka jest ozdobiona charakterystycznym wzorem marki Russian Standard oraz nowoczesną złotą etykietą z wytłaczanym emblematem. Ekskluzywne opakowanie Russian Standard Gold zostało zwieńczone zakrywką typu T-cork, stosowaną w alkoholach z segmentu super i ultra premium.

Green Mark – którego nazwa nawiązuje do stosowanego w dawnym Związku Radzieckim specjalnego znaku jakości, którym oznaczano zarejestrowane wódki, po sprawdzeniu i potwierdzeniu najwyższych standardów.

Wprowadzona na polski rynek w lipcu odświeżona butelka wódki Green Mark wyróżnia się nową etykietą, z unikalnym numerem identyfikacyjnym każdej butelki. Obecna na rynku od niemal 20 lat marka odświeżyła również swoje logo.

Wódka Green Mark jest dostępna w ponad 30 krajach na całym świecie, a jej roczna sprzedaż w ubiegłym roku wyniosła 20,7 milionów litrów. W Polsce produkt będzie dostępny w pojemności 500ml w sklepach kanału nowoczesnego i tradycyjnego

Reklama