Piwo Klemens – nowa marka własna Grupy Chorten

Grupa Chorten wprowadziła na rynek nową markę własną. Piwo Klemens Pilsner oraz Lager jest już dostępne w sprzedaży w placówkach partnerskich Polskiej Grupy Sklepów Spożywczych.

Z Grupą Chorten współpracuje już niemal 2200 sklepów. W wybranych z nich dostępne są produkty marek własnych Z Podlaskiej Spiżarni (m.in. wyroby wędliniarskie, dania gotowe, miody, nabiał i przetwory owocowo-warzywne) i Ducha Puszczy (mocne alkohole m.in. wódka czysta, pigwówka i wiśniówka). Teraz Polska Grupa Sklepów Spożywczych postanowiła poszerzyć ofertę o kolejną kategorię i trzecią markę własną.

We wrześniu na rynek zostało wprowadzone Piwo Klemens, Pilsner oraz Lager. Są to piwa rzemieślnicze, dolnej fermentacji, produkowane tradycyjnymi metodami, według unikalnej receptury. Są one fermentowane w otwartych kadziach, co ma duże znaczenie dla smaku i jakości. Dzięki tej metodzie Piwa Klemens charakteryzują się wyjątkową goryczką i unikalną barwą.

Oba piwa zawierają 5 procent alkoholu, są filtrowane i pasteryzowane. Lager wyróżnia się wyraźnym charakterem oraz gęstą pianą. Pilsner ma z kolei słodko-chmielowy smak.

Czasochłonna metoda zacierania słodu, fermentacja w otwartych kadziach i długie leżakowanie - to sekrety Klemensa. Wybierając nazwę postanowiliśmy nawiązać do historii i tradycji Białegostoku, gdyż z tego regionu wywodzi się Grupa Chorten. Jan Klemens Branicki był postacią wyjątkową w historii miasta. Piwo Klemens może być więc ciekawą pamiątką z Białegostoku. Liczymy jednak też na to, że stanie się marką ogólnopolską, że znajdzie swych smakoszy w każdym regionie kraju. Kto raz sięgnie po Klemensa będzie do niego wracał.

Cezary Szyłak, dyrektor marek własnych w Grupie Chorten

 

Reklama