Terravita - polska firma, której historia sięga 40 lat, stawia na zmiany. Już teraz czekolady mleczne i gorzkie Terravita są dostępne w zupełnie nowej odsłonie. Rebranding objął odświeżenie logo, zmianę opakowań, receptury, kształtu tabliczek i kostek. Oto nowa Terravita – słodkie skarby ziemi.
Nowe otwarcie w historii firmy
Zmiany są widoczne od razu na opakowaniach i w nowej wersji logo. Dotychczasowa czcionka została zastąpiona bardziej nowoczesnym, miękkim fontem, zaś grafika ziarna kakaowca jest naturalnym odniesieniem do wysokiej jakości produktu. Zmieniona szata graficzna przykuwa spojrzenie ręcznymi ilustracjami z florystycznymi motywami, które podkreślają agrarny charakter Wielkopolski. - Nowe opakowania nadają marce lekkości oraz radości i wspierają ją w obszarze przyjemności – pełni smaku prawdziwej czekolady, która rozpływa się w ustach – zaznacza Janusz Łyczak. - Opakowanie jest przejrzyste i czytelne, a smaki są łatwe do identyfikacji. Prosty font przekazuje jakościowy skład, a wybrane barwy dla konkretnych smaków czekolad komunikują tożsame z nimi wrażenia smakowe. Czekolady mleczne wyróżniają pastelowe kolory, a na oryginalnych opakowaniach czekolad gorzkich pojawiają się stylizowane na miedziane fonty, które podkreślają ich szlachetny i intensywny smak.
Na nowych opakowaniach podkreślony został również fakt, iż Terravita jest polską firmą. – Dziś konsumenci przywiązują dużą wagę do krajowego pochodzenia produktów i są przekonani o ich wysokiej jakości – mówi Janusz Łyczak. – Terravita to polska marka, która jest ekspertem od tworzenia pysznych czekolad. Teraz ten przekaz jest lepiej widoczny na naszych opakowaniach, by konsument miał świadomość, że sięga po produkt stworzony w naszym kraju przez markę stawiającą na autentyczność, szczerość, lokalność oraz szacunek wobec natury.
Z dbałością o środowisko
Jeszcze więcej smaku
Zmiany dotyczą również samej receptury czekolad. Nowa masa mleczna w czekoladach Terravita zawiera 32% kakao i 16% mleka. Czekolady gorzkie zawierają 70% kakao, dzięki czemu ich smak jest głęboki i wyrafinowany. Wprowadzono również nowy kształt tabliczek i kostek, które teraz mają zaokrąglone brzegi i kształt tzw. „poduszki”. Dzięki temu idealnie rozpływają się w ustach, zapewniając przyjemne doznania smakowe. W asortymencie są też dostępne nowe czekolady z dwuwarstwowym nadzieniem (kremowym i owocowym), o różnorodnej strukturze smaku.
W linii czekolad Terravita w nowej odsłonie, dostępne są poniższe rodzaje:
- czekolady mleczne pełne: klasyczna, orzechowa, kokosowa,
- czekolady mleczne nadziewane: tiramisu, jogurtowo-truskawkowa, jogurtowo-malinowa, mięta-limonka
- czekolada gorzka pełna
- czekolady gorzkie nadziewane: cytrynowa, pomarańczowa, jogurtowo-wiśniowa, miętowa
Czekolady Terravita są dostępne w dobrych sklepach spożywczych na terenie kraju oraz w sklepie internetowym Terravita .
Cena:
Czekolada Terravita 100 g (wszystkie rodzaje) – 3,19 zł