Aż 45% konsumentów na świecie zastępuje systematyczne posiłki przekąskami – wynika z danych Nielsena. To również coraz silniejszy trend w Polsce, na który marka Cedrob odpowiada czysto drobiowym produktem z linii Kurna Półka.
Wraz z launchingiem marki w ramach trwającej kampanii reklamowej na sklepowe półki trafił nowy produkt z linii Kurna Półka – przekąska 100% drobiowa, z polskiego kurczaka o prostym składzie i kaloryczności niższej od klasycznej przekąski wieprzowej o ponad 200 kcal/100 g.
Swym smakiem i aromatem przekąska drobiowa nawiązuje do tradycyjnych wędlin wędzonych. W skład produktu wchodzi wyłącznie mięso drobiowe polskiego pochodzenia, pozyskiwane zgodnie z filozofią koncernu Cedrob „od ziarna do stołu”. Na 100 g produktu wykorzystano aż 163 g mięsa, co jest gwarancją wysokiej mięsności.
W ramach linii Cedrob z Kurnej Półki dostępny jest szeroki wybór wędlin drobiowych premium.
Pełną ofertę można znaleźć na stronie zkurnejpolki.pl, a kampania marketingowa ją promująca trwa od 30 sierpnia w największych polskich stacjach telewizyjnych, w prasie oraz internecie. Produkt jest dostępny m.in. w sieci sklepów Lidl, a także na Allegro, gdzie można również wygrać dodatkowe nagrody związane z kampanią.