Pierwsza w Polsce przekąska drobiowa
Pierwsza w Polsce przekąska drobiowa Pierwsza w Polsce przekąska drobiowa Pierwsza w Polsce przekąska drobiowa

Aż 45% konsumentów na świecie zastępuje systematyczne posiłki przekąskami – wynika z danych Nielsena. To również coraz silniejszy trend w Polsce, na który marka Cedrob odpowiada czysto drobiowym produktem z linii Kurna Półka.

Wraz z launchingiem marki w ramach trwającej kampanii reklamowej na sklepowe półki trafił nowy produkt z linii Kurna Półka – przekąska 100% drobiowa, z polskiego kurczaka o prostym składzie i kaloryczności niższej od klasycznej przekąski wieprzowej o ponad 200 kcal/100 g.

Klienci oczekują nie tylko dobrego smaku, ale także czytają składy i zwracają uwagę na wartości odżywcze, szukając zdrowych przekąsek. Dlatego stworzyliśmy produkt oparty na białym, chudym mięsie z kurczaka, który w niczym nie ustępuje klasycznym wieprzowym przekąskom, zapewniając niższą kaloryczność oraz niższy udział tłuszczu.

Marietta Stefaniak, członek zarządu ds. Strategii i Rozwoju w Zakładach Mięsnych Silesia

Swym smakiem i aromatem przekąska drobiowa nawiązuje do tradycyjnych wędlin wędzonych. W skład produktu wchodzi wyłącznie mięso drobiowe polskiego pochodzenia, pozyskiwane zgodnie z filozofią koncernu Cedrob „od ziarna do stołu”. Na 100 g produktu wykorzystano aż 163 g mięsa, co jest gwarancją wysokiej mięsności.

Przekąskę można przechowywać poza lodówką do 25 stopni C, dzięki czemu idealnie sprawdzi się w szkole, w pracy, a także podczas weekendowego wyjazdu czy na deskę wędlin. Oferujemy ją w opakowaniu 100-gramowym, którego graficznym bohaterem jest brand hero marki – Pan Kogut, strażnik jakości w codzienności.

Marietta Stefaniak, członek zarządu ds. Strategii i Rozwoju w Zakładach Mięsnych Silesia

W ramach linii Cedrob z Kurnej Półki dostępny jest szeroki wybór wędlin drobiowych premium.
Pełną ofertę można znaleźć na stronie zkurnejpolki.pl, a kampania marketingowa ją promująca trwa od 30 sierpnia w największych polskich stacjach telewizyjnych, w prasie oraz internecie. Produkt jest dostępny m.in. w sieci sklepów Lidl, a także na Allegro, gdzie można również wygrać dodatkowe nagrody związane z kampanią.

Reklama