Hochland Polska na rynku HoReCa

Rośnie znaczenie rynku gastronomicznego dla firmy Hochland Polska. Rozrasta się dział Food Service, powiększa się oferta produktów pod marką Hochland Professional, powstała strona internetowa www.hochlandprofessional.pl. Na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska rozmawia Monika Kociubińska.

Co oznacza polski rynek HoReCa dla firmy Hochland?

Rośnie znaczenie rynku gastronomicznego dla firmy Hochland Polska. Każde działanie musi być oparte na solidnych fundamentach wiedzy i doświadczenia. Uważnie wsłuchujemy się w potrzeby każdego klienta, co pozwala nam doskonale rozumieć specyfikę różnych biznesów i odpowiednio dopasować produkt oraz działania. Wieloletnie doświadczenie na rynku nauczyło nas, że podstawą udanych relacji biznesowych jest zaufanie. Budujemy je niezmiennie, oferując produkty najwyższej jakości. Dzielimy się wiedzą ekspercką, wspieramy naszych partnerów w rozwoju ich działalności, dostarczamy kulinarnych inspiracji.

Jaką rolę na rynku HoReCa mają produkty Hochland Professional?

Dzięki produktom Hochland Professional można stworzyć kompozycję serów na bufety śniadaniowe, dodać je do dań na ciepło, przekąsek, to idealne bazy do sosów, sałatek czy wyrobów cukierniczych. W ofercie dostępne są Hochland Cagliata w różnych formatach, Hochland Cremette, Hochland Ser żółty Gouda w plastrach i Hochland Cheddar ser topiony w plastrach. Hochland Polska jest wartościowym liderem rynku serów w Polsce. W ofercie firmy znajdują się sery kremowe topione, twarogowe, żółte dojrzewające, pleśniowe i wiele innych.

Do kogo kierowana jest oferta Hochland Professional?

Oferta ta kierowana jest do dystrybutorów obsługujących sieci gastronomiczne, burgerowni, stacji benzynowych, restauracji sieciowych, sieciowych pizzerii, sieci sklepów convenience, barów szybkiej obsługi, rodzinnych restauracji. Sery kremowe topione dla Hochland to zasadniczy core biznesu. Warto również zauważyć, że nadal blisko 10% całego rynku stanowią sery topione. Klient serów topionych zmienia się i ewoluuje w stosunku do swojego odpowiednika sprzed kilku lat. Są konsumenci, którzy cały czas preferują bloczki, są także zwolennicy plasterków i krążków, oczywiście mamy wielu fanów serów w kubeczkach. Cały czas prowadzimy szereg działań, które mają na celu uczynienie serów topionych jeszcze bardziej atrakcyjnymi dla konsumentów.

Polacy na nowo odkrywają przyjemność płynącą z gotowania, a wspólne gotowanie z rodziną czy znajomymi oraz wymiana przepisów kulinarnych stały się dla wielu codziennością i miłą formą spędzania wolnego czasu. Hochland przygotował nowe propozycje dla fanów gotowania kultowych dań na ciepło, w domowym zaciszu. Sporo inspiracji można znaleźć na stronie www.hochland.pl.

Czy są jakieś nowości w tej ofercie?

Ostatnio w ofercie dla branży food service pojawiła się nowość: trio ulubionych smaków puszystego serka twarogowego Almette w opakowaniu z czterema mini porcjami. Mini Almette to wygodne rozwiązanie dla wszystkich, którzy w każdej sytuacji chcą jeść świeży i naturalny serek. Jedna mini porcja wystarczy do przygotowania 1-2 kanapek. Do wyboru są trzy najpopularniejsze warianty smakowe – śmietankowy, z ziołami i jogurtowy.

Przed jakimi wyzwaniami stoi dział Food Service w firmie Hochland Polska?

Tworzymy nowoczesną kulturę organizacyjną, której fundamentem jest otwarta komunikacja. Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony www.hochlandprofessional.pl. Dodatkowo wpisujemy się w aktualne trendy. Reagujemy na zmieniające się potrzeby rynkowe. Stale doskonalimy produkty i poszerzamy ofertę, poszukujemy nowych rozwiązań technologicznych.

Co stanowi o przewadze produktów Hochland Professional oferowanych przez Hochland Polska?

Rozwijamy produkcję w oparciu o nowoczesne koncepcje i usprawnienia logistyczne. Polepszamy jakość usług i produktów wprowadzając i wdrażając nowe procesy organizacyjne. Jednocześnie konsekwentnie zwiększamy udział opakowań przyjaznych dla środowiska. Szukamy innowacyjnych rozwiązań i bierzemy aktywny udział w programie zwiększania świadomości ekologicznej. Współpracujemy ze społecznością lokalną w tworzeniu i realizacji długofalowych planów w tym zakresie. Wyzwaniem jest zawsze wprowadzanie innowacji, które zyskają duży udział w rynku. Musimy mieć konkretną ofertę dla każdego sektora, a także dedykowane narzędzia komunikacji. Dzisiaj to sprzedawcy decydują o sukcesie lub porażce marki w branży FMCG, a relacje z sieciami zależą od tego, jaką wartość można wnieść w ich działalność z daną marką lub produktem. Jeśli marka generuje sprzedaż, można spodziewać się nawiązania relacji partnerskich. Chcemy odróżniać się od innych produktów dostępnych na rynku, unikając jednocześnie niszy rynkowej.

Dziękuję za rozmowę.

Reklama