Trzy pytania do Tomasza Kempińskiego, Brand Managera Lisner kieruje Monika Kociubińska.
Jakie produkty z oferty Lisner są podstawą w sklepie w okresie Świąt Wielkanocnych i dlaczego?
Jeżeli chodzi o Święta Wielkanocne niewątpliwe jest to najważniejszy okres w roku dla całej kategorii rybnej. W omawianym okresie wzmożoną rotację najsilniej widać na produktach flagowych typu filety w sosie śmietanowym czy asortyment produktów a’la matjas. Święta jednak to nie tylko ryba. Zwiększoną rotację obserwujemy również na sałatkach, a w szczególności na wariantach z jajkami w składzie. Rok 2019 w handlu jednak będzie bardzo specyficzny, w związku z zaledwie kilkudniowym odstępem pomiędzy lanym poniedziałkiem a weekendem majowym, Polacy prawdopodobnie chętniej wezmą się za popołudniowe grillowanie.
Jakie nowości ostatnio pojawiły się na rynku w Państwa ofercie?
Ostatni okres był dla Naszej firmy bardzo intensywny. W zakresie segmentu rybnego wdrożyliśmy opiekaną odsłonę rybki na raz w sosach inspirowanych kuchniami świata. Poszerzyliśmy także kategorię marynat olejowych o GRUBO KROJONE, czyli połączenie lekko marynowanych filetów śledziowych i unikatowych dodatków. Lisner to nie tylko ryba, stale rozwijamy segment sałatek i past. W 2018 weszliśmy na rynek z pastami słonecznikowymi i warzywnymi w słoiczkach, dając naszym konsumentom alternatywę dla Pastelli. Dla wiernych jednak jej fanów zaproponowaliśmy pasty premium z wykwintnym kawiorem. Wisienką na torcie zakończyliśmy rok 2018 wprowadzeniem łososia i krewetki w kultowej odsłonie na raz!
W jakie trendy rynkowe wpisują się nowe pozycje?
Podążając za trendami rynkowymi wyznaczyliśmy sobie jako najważniejsze: wzrost popularności weganizmu, wegetarianizmu, a także rosnące tempo życia. Były to dla nas kluczowe czynniki, które narodziły koncepty past na bazie warzyw i słonecznika, aż w 6 wariantach smakowych. Chcieliśmy także ułatwić naszym zabieganym klientom konsumpcję, dlatego opiekaną rybką, łososiem czy krewetką na raz mogą cieszyć się w każdym miejscu i o każdej porze!