Trzy pytania do Svetlany Vnučko, Marketing Managera w firmie Unitop

Trzy pytania do Svetlany Vnučko, Marketing Managera w firmie Unitop

Trzy pytania do Svetlany Vnučko, Marketing Managera w firmie Unitop kieruje Joanna Kowalska.

Długa tradycja firmy spowodowała, że Wasze produkty są unikatowe. Czym się wyróżniają?

Firma Unitop jest jednym z największych producentów chałwy i sezamków w Polsce. Utrzymanie doskonałej jakości i smaku produktów pozostaje jednym z naszych głównych celów. Możemy poszczycić się długą współpracą z kluczowymi sieciami sprzedaży detalicznej w Polsce i za granicą, które powierzyły nam produkcję chałwy i sezamków sprzedawanych pod ich markami własnymi.

Pozostajemy wierni tradycyjnym recepturom. Dlatego chałwę wyrabiamy ręcznie, co pozwala utrzymać jej oryginalny smak oraz charakterystyczną włóknistą konsystencję, czyli to, co w chałwie cenimy najbardziej. A nasze sezamki są super chrupkie i super cienkie.

Jakie produkty aktualnie promujecie? Co polecacie na najbliższy sezon?

Jako lider kategorii w sezamkach i chałwie, chcemy je rozwijać. Postawiliśmy na rozwój nowoczesnego portfolio pod marką Amki. W najbliższym czasie na półkach sklepów pojawią się AMKI to GO – zdrowsza chrupiąca słodka przekąska naładowana sezamem, która dodaje energii podczas intensywnego dnia. Sezam jest produktem typu Superfood, o wielu właściwościach korzystnych dla zdrowia. Nasze AMKI to GO są więc zdrowszą alternatywą dla słodkich przekąsek, idealną dla osób aktywnych, a ich format sprawia, że można je mieć zawsze pod ręką, on the GO. Zachęcamy do spróbowania AMKI to GO w 4 smakach: klasyczne, z miodem, z nasionami Chia oraz z Quinoa. W związku z launchem marki mamy zaplanowaną komunikację na najbliższy rok, wsparcie PR oraz w social mediach.

Czy w najbliższym czasie firma planuje rozszerzenie portfolio? Jakich działań możemy się spodziewać?

Mamy sporo nowości w kategorii chałwy. Odnowiliśmy szatę graficzną na całym portfolio. Zgodnie z trendami udoskonaliliśmy recepturę i teraz wszystkie nasze chałwy już są bez oleju palmowego. Będziemy też aktywniej wspierać naszą MINI CHAŁWĘ. Z tym produktem chcemy dotrzeć do młodszej grupy konsumentów. Dodatkowo wprowadzamy ekspozytory przykasowe, które umożliwią sprzedaż impulsową na sztuki. Przygotowaliśmy sporo nowości w obu kategoriach, a także rozwijamy kolejne.

Reklama