Trzy pytania do Andrzeja Zalewskiego, Dyrektora Marketingu BZK Alco

Trzy pytania do Andrzeja Zalewskiego, Dyrektora Marketingu BZK Alco

Trzy pytania do Andrzeja Zalewskiego, Dyrektora Marketingu BZK Alco kieruje Małgorzata Duży.

Panie Dyrektorze, spółka BZK Alco wprowadziła ostatnio dużo nowych produktów, w tym kilka marek wódek premium. Proszę o nich opowiedzieć naszym czytelnikom.

Jednym z najsilniejszych trendów konsumenckich jest premiumizacja. Konsumenci chętnie sięgają po produkty wysokiej jakości, o oryginalnym wyglądzie, i są gotowi za nie więcej zapłacić. Odpowiadając na oczekiwania rynkowe poszerzyliśmy nasze portfolio o nowe propozycje z segmentu premium i top premium. Do doskonale znanej już wódki Björn, dostępnej dotychczas w czarnej i szronionej butelce, dołączyła trzecia wersja – Björn Crystal. Jest to wódka, która swoją krystaliczną czystość zawdzięcza filtracji z zastosowaniem kryształów górskich. Kolejną nowością jest wódka premium Adam Mickiewicz zainspirowana postacią wielkiego polskiego wieszcza. Z racji nazwy i opakowania premium jest przeznaczona do celebracji najważniejszych wydarzeń. Kolejną nowością w naszym portfolio jest wódka premium Juliusz Słowacki. Swój niezwykle delikatny smak zawdzięcza najwyższej jakości składnikom, siedmiokrotnej destylacji spirytusu oraz filtracji wódki przez tzw. węgiel aktywny i z zastosowaniem kryształów górskich. Wprowadziliśmy również w ostatnim czasie pierwszą linię alkoholi dla kobiet – She.

Czym wyróżnia się linia She?

Linia She to ciekawa propozycja dla kobiet wyróżniająca się bogactwem egzotycznych smaków: opuncji figowej, kawy z pomarańczą oraz granatu. W jej skład wchodzą trzy likiery oraz wódka czysta She. Smukła, wykonana z czarnego matowego szkła butelka z wyrazistymi elementami kolorystycznymi sprawia wrażenie bardzo eleganckiej i kobiecej.

Oferta alkoholi dostępnych na rynku jest bardzo szeroka. Jest w niej jednak nisza warta zagospodarowania…

Obserwując trendy zarówno na świecie, jak i w Polsce widzimy wzrost znaczenia produktów kraftowych w wielu branżach. Moda na alkohole mocne wytwarzane metodami rzemieślniczymi zauważalna jest już na rynku światowym, jest to kategoria, która i na naszym rodzimym rynku zaczyna się rozwijać. Dlatego też proponujemy konsumentom linię alkoholi kraftowych Wokulski, w skład której wchodzą: wódka z surowców bezglutenowych, bimber, pigwa z whiskey irlandzką, wódka rzemieślnicza, wódka bio z żyta ekologicznego. Kolejną serią alkoholi kraftowych jest Folwark Janików. Z tą marką wprowadzamy na rynek wódkę kraftową i cztery likiery: śliwka z amaretto, pigwa z whiskey irlandzką, wiśnia z brandy oraz czarna porzeczka z whisky.

Reklama