Trzy pytania do Violetty Kani, Commercial Director'a w firmie Ravi

Trzy pytania do Violetty Kani, Commercial Director'a w firmie Ravi

Trzy pytania do Violetty Kani, Commercial Director'a w firmie Ravi, kieruje redaktor Małgorzata Duży.

Jak będzie wyglądać oferta na najbliższy sezon?

W najbliższym czasie na rynku pojawi się nowy produkt marki Clean Therapy – kostka toaletowa Deo Active. Kostka świetnie chroni przed osadzaniem się kamienia, zapewnia długotrwałą, przyjemną świeżość, a dzięki zawartości aktywnego chloru pozwala na zachowanie higienicznej czystości toalet. Przyciągający uwagę, nowoczesny kształt opakowania to dodatkowy atut produktu – kostka zdecydowanie wyróżnia się na tle asortymentu z tej kategorii. W końcowej fazie znajdują się także prace nad uruchomieniem produkcji nowych perfum do wnętrz. Z przyjemnością obserwujemy coraz większe zainteresowanie klientów tą kategorią. W związku ze zmianami prawnymi spore modyfikacje nastąpią w ofercie naczyń i sztućców jednorazowych. Intensywnie przygotowujemy się do tego wprowadzając szereg nowych produktów, które już wkrótce będą dostępne w sprzedaży.

Co jest najważniejsze dla klienta?

Wśród czynników mających wpływ na decyzje zakupowe konsumentów do najważniejszych należą: jakość produktu i skuteczność jego działania, sposób ekspozycji, dostępność, opakowanie jednostkowe, a także stopień zaufania do marki. Oczywiście nie można zapomnieć o cenie, która wciąż ma pierwszorzędne znaczenie dla dużej części osób. Staramy się jak najtrafniej identyfikować potrzeby klientów posiadając w portfolio naszych marek wyłącznie produkty spełniające kryteria wysokiej jakości i efektywności działania. Dokładamy wszelkich starań, aby były dostępne w wielu placówkach sprzedaży w atrakcyjnej cenie.

Proszę opowiedzieć o planowanej komunikacji i formach promocji marki.

W lutym po raz kolejny uczestniczyliśmy w targach Ambiente we Frankfurcie. Szczególnym zainteresowaniem osób odwiedzających stoisko Ravi cieszyły się nowości – kostka toaletowa Deo Active, Perfumy do wnętrz Be mine i Silence oraz odświeżacz powietrza Lotus w nowej odsłonie. Pozostałe wydarzenia to cykliczne edycje organizowane przez sieci handlowe, podczas których prezentowane są najnowsze trendy i rozwiązania w danej branży. Targi są zawsze miejscem wymiany doświadczeń, a także pozwalają na zawarcie wielu korzystnych kontraktów handlowych.

Reklama