Wywiad z Jakubem Nowakiem, Prezesem Zarządu w firmie JNT Group

Wywiad z Jakubem Nowakiem, Prezesem Zarządu w firmie JNT Group

Trzy pytania do Jakuba Nowaka, Prezesa Zarządu w firmie JNT Group, kieruje Małgorzata Duży.

Jakie wina z Państwa oferty są najchętniej kupowane przez Polaków?

Od lat do naszych flagowych, najlepiej sprzedających się produktów należą wina Monte Santi – marki obejmującej bardzo szeroką ofertę win spokojnych, musujących oraz koktajli dla kobiet. Obecnie hit stanowi nowa linia Monte Santi ICE, czyli wysokiej jakości wino musujące do serwowania z kostkami lodu. Jej ambasadorką jest olśniewającej urody aktorka – Weronika Książkiewicz. Ogromnym zainteresowaniem cieszą się też: wprowadzona w tym roku nowozelandzka marka win – The New Land oraz The Wild Wine, kolekcja win, których ambasadorem został Piotr Stramowski. W okresie chłodów doskonale sprzedaje się lider w swej kategorii – Grzaniec Galicyjski oraz Zbójeckie Grzane.

Jak wygląda rynek wina w Polsce?

Należy podkreślić, iż polski rynek wina wciąż ewoluuje. Od kilku lat obserwujemy dynamiczny wzrost sprzedaży w segmencie win musujących, a ostatnio również aromatyzowanych. Warto zauważyć, iż choć spożycie win gronowych w naszym kraju należy do najniższych w Europie, to w kategorii tej drzemie ogromny potencjał. Główną barierę w jej rozwoju, którą JNT Group udaje się przełamać, stanowi obawa konsumentów przed tymi winami, uważanymi często za trunek wymagający specjalistycznej wiedzy. Nasza współpraca ze znanymi ekspertami, którzy dokonują selekcji, wpływa pozytywnie na rozwój tego segmentu win.

Czy w najbliższym czasie na rynku możemy spodziewać się nowości od Państwa firmy?

JNT Group stale pracuje nad rozwojem portfolio, nowymi smakami, opakowaniami. W ostatnich miesiącach wprowadziliśmy na rynek, m.in. innowacyjną linię Monte Santi ICE, której ambasadorką została Weronika Książkiewicz, pierwszą w Polsce tak rozbudowaną kolekcję win z Nowej Zelandii – The New Land czy wina w puszkach, których sprzedaż już w pierwszych tygodniach przerosła nasze oczekiwania. Obecnie we współpracy z mistrzem kulinarnym Michelem Moranem wprowadzamy na rynek duży projekt – kolekcję win „Wino Chefa”, którego hasło komunikacji brzmi „Jedz, pij, raduj się”. Sezon jesienno-zimowy rozpoczniemy mocnym uderzeniem – rozszerzamy ofertę Grzańca Galicyjskiego o nowy wariat smakowy Red Hot Chili.

Reklama