Aplikacja POLOmarket w konkursie e-Commerce Polska awards 2021

Aplikacja POLOmarket w konkursie e-Commerce Polska awards 2021

e-Commerce Polska awards to jeden z najważniejszych konkursów dla branży e-commerce. Laureatami Konkursu są największe i najbardziej innowacyjne brandy działające w Polsce.

„Best adaptation to new digital reality” jest nową kategorią, stworzoną po raz pierwszy w tym roku. Zostaną w niej nagrodzone projekty, które pozytywnie wpływają na rozwój przedsiębiorstw, szczególnie w czasie pandemii. Aplikacja POLOmarket będzie w niej konkurować z największymi i najbardziej rozpoznawalnymi projektami e-commerce w Polsce.

POLOmarket jako pierwsza sieć w kategorii supermarketów w kwietniu 2020 uruchomił w swojej aplikacji usługę click&collect obejmującą wszystkie sklepy. Aplikacja daje możliwość dokonywania zamówień z pełnej oferty asortymentowej, ponad 6,5 tys. SKU, w tym także produktów ultraświeżych, mrożonych oraz regionalnych, z odbiorem w ponad 280 sklepach sieci. Po uruchomionej jesienią 2020 usługi POLOdrive, wiosną br. ruszyła wersje e-sklepu desktop, a w kilkunastu miastach udostępniony został dowóz zakupów bezpośrednio do domów Klientów.

Aplikacja mobilna już od pierwszych tygodni od jej uruchomienia stała się jednym z najważniejszych i najskuteczniejszych elementów w procesie digitalizacji naszego biznesu w obszarze marketingu. Nie tylko pozwoliła nam rozszerzyć program lojalnościowy POLOkarta, wdrożyć unikalny, wielokanałowy model komunikacji z Klientem, ale także umożliwić naszym Klientom możliwość dokonywania bardzo wygodnych i bezpiecznych zakupów, co w czasie pandemii zyskało szczególne znaczenie.

Krzysztof Szultka, Dyrektor Marketingu POLOmarket

Poza modułem click&collect użytkownicy aplikacji POLOmarket mogą korzystać z elektronicznej POLOkarty dającej dostęp do bardzo szerokiej oferty promocyjnej dedykowanej uczestnikom programu lojalnościowego. Aplikacja to także wygodny dostęp do przepisów programu kulinarnego „Na Szlaku Smaku”, możliwość zbierania e-znaczków w akcjach lojalnościowych, przeglądania gazetek i  katalogów.

Laureatów konkursu poznamy na gali e-Commerce Polska awards, która odbędzie się 23 września 2021 w Warszawie. W trakcie gali wyłoniony zostanie również laureat w kategorii „Best in” – podmiot, który otrzymał największą średnią głosów w tegorocznej edycji konkursu.

 

Źródło: informacja prasowa

Reklama